Håller på med ett par jordgubbstårtor
!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tapeter går att byta men inte jobbiga grannarDå var det bestämt: det blir visning av bostäder idagoch våra grannar har lekt dundrande elefanter sen klockan 8 nu på morgonen, så eh, jag längtar bort. Utifrån annonserna på nätet ser den ena bostaden fantastisk ut, även om tapeterna är hemska. Den andra är väldigt lik men mindre, därmed billigare och vore väl egentligen ett klokare val. Men vi får se. Det är ingen stor prisskillnad egentligen så den något större kan nog bli aktuellt. Om två timmar åker vi hemifrån. Dags att motionera hundar och äta lunch
![]()
Väldigt sant. Och den med fula tapeter är dessutom en gavellägenhet/radhus. Enda grannen som är i direkt anslutning till bostaden är längs med ena väggen.Tapeter går att byta men inte jobbiga grannar![]()
Jag har dock inte någon användning av det.Jag tycker om mitt släp och vill egentligen inte sälja![]()
Och jag kom på att vi har tvättstugan idag så dags att traska dit för första omgången tvättMyser med Marodören i soffan. Försöker komma på vad vi ska hitta på idag. Ska bli okej väder om jag inte miss fel.
Jag kan vara fodervärd?Jag har dock inte någon användning av det.
Det är hemskt , jag har haft det en endaste gång i mitt liv men kan fortfarande få Flashback av den vidriga känslan från strupen och ner i magenBitter. Den här helgen skulle jag återhämta mig och må gott men istället magkatarr från hell.
Det finns dom som har det värre men just nu orkar jag inte tänka så.
Tittar på reprisen av Eurovision. Så mkt dåligt. Italien är min favorit hittills.
Jag har tyvärr haft det flera gånger men det var längesedan nu.Det är hemskt , jag har haft det en endaste gång i mitt liv men kan fortfarande få Flashback av den vidriga känslan från strupen och ner i magen
Krya på dig! Gå till apoteket och köp medecin om du inte redan gjort det.
Pepcid brukar jag ta de första dagarna innan omeprazolet kickat in. Däremellan Novalucol eller liknande. Har tyvärr ofta magkatarr pga min IBS och samtidig könslighet för smärtstillande (som jag behöver ta då och då pga huvudvärk).Jag har tyvärr haft det flera gånger men det var längesedan nu.
Köpte omeprazol direkt men det är tyvärr inte snabbverkande.
Knaprar nuvalocol och lever på proviva.
Pepcid är oslagbart.Pepcid brukar jag ta de första dagarna innan omeprazolet kickat in. Däremellan Novalucol eller liknande. Har tyvärr ofta magkatarr pga min IBS och samtidig könslighet för smärtstillande (som jag behöver ta då och då pga huvudvärk).
Pepcid är oslagbart.
Tack! Ska köpa det i morgon då.Pepcid brukar jag ta de första dagarna innan omeprazolet kickat in. Däremellan Novalucol eller liknande. Har tyvärr ofta magkatarr pga min IBS och samtidig könslighet för smärtstillande (som jag behöver ta då och då pga huvudvärk).