Vad gör vi? Del CCXIII

Då var det bestämt: det blir visning av bostäder idag :nailbiting: och våra grannar har lekt dundrande elefanter sen klockan 8 nu på morgonen, så eh, jag längtar bort. Utifrån annonserna på nätet ser den ena bostaden fantastisk ut, även om tapeterna är hemska. Den andra är väldigt lik men mindre, därmed billigare och vore väl egentligen ett klokare val. Men vi får se. Det är ingen stor prisskillnad egentligen så den något större kan nog bli aktuellt. Om två timmar åker vi hemifrån. Dags att motionera hundar och äta lunch :)
Tapeter går att byta men inte jobbiga grannar 🙈

Bitter. Den här helgen skulle jag återhämta mig och må gott men istället magkatarr från hell.
Det finns dom som har det värre men just nu orkar jag inte tänka så.

Tittar på reprisen av Eurovision. Så mkt dåligt. Italien är min favorit hittills.
Det är hemskt , jag har haft det en endaste gång i mitt liv men kan fortfarande få Flashback av den vidriga känslan från strupen och ner i magen 🤮
Krya på dig! Gå till apoteket och köp medecin om du inte redan gjort det.

Det är hemskt , jag har haft det en endaste gång i mitt liv men kan fortfarande få Flashback av den vidriga känslan från strupen och ner i magen 🤮
Krya på dig! Gå till apoteket och köp medecin om du inte redan gjort det.
Jag har tyvärr haft det flera gånger men det var längesedan nu.
Köpte omeprazol direkt men det är tyvärr inte snabbverkande.
Knaprar nuvalocol och lever på proviva.

Jag har tyvärr haft det flera gånger men det var längesedan nu.
Köpte omeprazol direkt men det är tyvärr inte snabbverkande.
Knaprar nuvalocol och lever på proviva.
Pepcid brukar jag ta de första dagarna innan omeprazolet kickat in. Däremellan Novalucol eller liknande. Har tyvärr ofta magkatarr pga min IBS och samtidig könslighet för smärtstillande (som jag behöver ta då och då pga huvudvärk).

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Hårt arbetande kisse är sur efter att ha blivit väckt pga fotografering... 99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
68 178
Senast: Mia_R
·
Tjatter Hur kan det komma sig att det är så svårt att kommunicera? Jag kan sitta länge och försöka fundera på hur jag ska uttrycka mig så att...
Svar
15
· Visningar
632
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
71 007
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 590

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka