Vad gör vi? Del CCXIX

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Försöker söva Marodören som haft sin normala morgonrutin och sedan varit ute med sambon och plaskat i stoora pölen i nästan en timme.

Haha jag har stressat så (helt orimligt jag vet 🙄) över att vi köpte skaldjur igår istället för idag när vi ska äta dem.

Nu var dock sambon till affären för andra grejer och två av fyra saker vi köpte var helt slut. Ffa krabban som var största poängen med skaldjurskväll.

Så NU är jag ju väldigt nöjd.
Håhåjaja. :bag:

Snart kanske jag lär mig att inte stressa upp mig så över helt onödiga saker :idea:

Tänkte ta ut sopor, har kartonger i pappkassar och när jag lyfte en påse låg där en platt spindel :arghh:
Det värsta är att jag tänker mig att det är ett skinn bara och att en större spindel lever fritt i min lägenhet!!! Har lärt mig för mycket av @Sel :cautious:

Jag har ju haft en stor i fönstret men jag trodde vi hade en överenskommelse att den skulle stanna där :mad:

Edit: Det är en påse till där jag behöver ta ut men jag vet inte om jag törs nu….

Klipper ut tyg i väntan på lunch med pappa+sambo. Vi ska berätta att vi väntar barn idag och är orimligt nervös 😅 De kommer bara bli glada så det är inget konstigt egentligen.
Jag var också helt sjukt nervös när vi skulle berätta. Det blev liksom verkligen verkligt på något sätt.

Grattis igen :love:

Målat sista strykningen på foder på ena gaveln. Eller ja, två halvor av övervåningens fönster kvar. Laddar med några kex så jag inte ska klanta mig när jag är högst upp. Upptäckte iallafall en infälld stege i byggställningen som jag inte reflekterat över innan så jag slipper improvisera för att ta mig upp 😁

Löst ett korsord och ett sudoku, vill lösa ett till sudoku men är trött i ögonen och huvet. Ska nog gå ut ett tag.

• Gilla
Reactions: Sel
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXVI
  • Vad gör vi? Del CCXXVIII
  • Vad gör vi? Del CCXXI

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok