Vad gör vi? Del CCXIX

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har suttit och sytt i två timmar och inser nu att det är billigare att köpa kalsonger i butik än lägga ner jobbet här hemma när man bara har en enkel symaskin. Hade jag haft overlock kanske det hade varit enklare. Nåja delarna får ligga och mogna till sig. Har ändå kommit till att sy ihop det så buriton är gjord på sex par.

Messenger_creation_AACDEF5D-4CC9-494B-A5C7-AA8FD1B0318C.webp
åt Kina buffe till lunch i Gävle
Proppmätt nu

Handlat och slängt en massa i återvinningen. Nu sitter jag och är lite skakig. Det ska tvättas idag, lakan och påslakan som legat länge i tvättkorgen. Jag orkade inte tvätta så mycket tidigare i veckan utan delade upp det i två gånger. Men hjälp vad jag är trött och det snurrar. Kanske vila leta.

Har fått veta att det inte blir något med huset vi ville hyra. Men, min hyresvärd sa precis att en släkting har hus nära mitt jobb, ska sälja det men har börjat fundera på att hyra ut först. Det lät som ett perfekt hus för oss, så hyresvärden skulle kolla upp det hela lite mer, så kanske vi kan titta på huset någon dag :D

Har sovit lite och inte kräkts på ett tag. Ska försöka få på mig skorna och åka till stallet, förhoppningsvis utan fler missöden. 🤢

Varit på ett jätteinspirerande rep i kyrkan på fm. Ska vara med i en köruppsättning om några veckor och idag fick vi som har solon i på konserten en workshop med ett proffs på scenisk gestaltning. Jättekul och nyttigt! Gjorde helt klart att jag såg lite nya nyanser/tolkningar av sången jag ska sjunga, som jag innan tyckte var lite platt :)

Fotbollsmatcher (med barnet) på förmiddagen och nu dammsugit och tvättat på eftermiddagen. Känner mig rätt slut men också lite duktig!

Skulle behöva gå en promenad men jag vet inte riktigt om det kommer bli så…
Har varit höstigt fint väder idag och vi såg både fiskgjuse och glada när vi stod på fotbollsplanen 🦅

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXVI
  • Vad gör vi? Del CCXXVIII
  • Vad gör vi? Del CCXXI

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund