Vad gör vi? Del CCXVI

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hade inte panikstrulet med mobilen uppstått hade jag varit i Bohuslän nu hos älsklingen meeen bara boka ny bussresa och betala en tusenlapp för två platser istället 🙃, kunde ju varit värre! Förra sommaren var bussen 45 min försenad (vägstrul) och hade den varit det nu med hade jag hunnit men den var ju i tid 😉. Hann istället i väntan på nästa att ta ett dopp i bubbelpoolen i mammas sambos trädgård och koppla av, det var då skööönt 😍. Men nu är jag på god väg med Bus4you (väljer alltid dem och helst övre våningen !) som alltid ger en bekväm resa 👍. Blir lååååångt mellan frukost och middag så det var bra jag slängde med två proteinbars utöver lite glass, frukt, torkad mango och godis ☺️.

Flyttat dottern med sambo! :) Vi flyttade allt på tre timmar, sex personer men jösses så slut vi var sen i värmen! Sen har jag rensat 3 liter jordgubbar och sovit en stund i hängmattan i skuggan. 😍
20250719_172730.webp

Varvat fix i nya tvättstugan med att läsa bok i skuggan. Mamma och pappa kom förbi med födelsedagspresenter också. Nu kör jag in kartonger från verkstaden, sen blir det lite gräsklippning innan jag tar kväll.

Var på Ikea igår för att köpa bland annat en papperskorg. Gissa vad jag glömde köpa? :cautious: Och finns det någon till vettigt pris i butikerna i min närhet? Nix. Får väl ta en vanlig hink istället, det går ju lika bra.

Har legat illamående hela dagen kraschad i sängen. Gullhundarna har varit sjuksystrar och inte lämnat min sida. ❤️
Sambon gav dagens skratt efter att ha sotat pannan. Han var inte direkt ren med sot överallt. Extra kul var sot-mustaschen! 😂

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Hur länge luktar ett dött djur?
  • Gardiner
  • Rengöra mattor
  • Vad gör vi? Del CCXXI

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund