Vad gör vi? Del CCXVI

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har precis kommit in från att ha vandrat runt på gårdsplanen för och samla ihop de sista stegen för att nå mitt stegmål :D

I morgon är planen att stiga upp kl 6 för att få något gjort med ladugårdstaket. Denna taksida har sol på sig i princip hela dagen, så det går ju inte att jobba där nu när det är närmare 30 grader ut.

Vattnat blommorna på balkongen. Hjälp vad törstiga de är i det här vädret. Några ser mycket ledsna ut och funderar på om jag ska köpa nya och plantera.

Tåget gick perfekt och pappa körde tryggt sista biten.
Plockat upp resväskan och väntar in tvättmaskinen. Inte optimalt att tvätta nu men det luktar inte hallon efter ngr dagar i plastpåse.
Tittar på fotbollen.
Kommer nog sova gott i min säng i natt.
I morgon ska jag njuta av mer värme! Troligtvis vid sjön.

Kontrasterna när man kom ut från bussen med skön luftkonditionering och ut i värmeväggen för att inte tala om inne i Nils Ericssoncentralen, jisses! Möjligtvis hade jag tålt värmen bättre om jag inte hade fått smärre ångestpåslag när jag inte kunde ringa ut men när jag tog kontrollen över andningen insåg jag ju vad problemet var....(efter denna dag så.....).Ett varmt och för ganska ovanlighetens skull ett helt stilla västkusten så efter lite mat i magen blev det direkt bort till havet för ett dopp, sänkte kroppen flera grader. Väldigt skönt 😍.

Var på en promenad på Bogesundslandet igår morse ihop med en kollega och numera vän. Det är så konstigt, vi har i princip likadan humor, likadana problem, tankar, intressen och kan prata om allt. Soulmates typ. Nu vill jag ännu mer hitta hus närmare Norrtälje så jag kan umgås med mina nyfunna vänner mer ofta.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Hur länge luktar ett dött djur?
  • Gardiner
  • Rengöra mattor
  • Vad gör vi? Del CCXXI

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund