Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vinden var så stark utanför jobbet imorse att den fick mig att sakta ned för att kunna komma någonstansSå mysigt med blåsdag
Bara tar det lugnt, läser, kollar outdoor boys och tittar på vågorna i viken.
Brukar ofta vara loppor som gör flera bett på rad/i samma område. Kanske någon fågelloppa provsmakat?Fyra-fem bett precis bredvid varandra under ena skinkan - vad sjutton har jag råkat ut för?? En mygga som har tagit smakprov innan den till slut bestämde sig kanske...
Kliar gör det i alla fall av och till.
Jag skojade faktiskt också om loppor förut...Brukar ofta vara loppor som gör flera bett på rad/i samma område. Kanske någon fågelloppa provsmakat?
Edit. Kanske en tomatplanta mindre nästa år eller en varsin låda till gurkan och tomaterna då tomaterna tar sin plats höm hömSkördat de första gurkorna (sååååå mycket godare än köpta) och körsbärstomaternaoch fler på gång! Frågan är bara varför vi inte köpt odlingslådor och gjort detta för flera år sedan?!? En blir ju glad i själen när man lyckas med detta
. Var tveksam till gurkan då det ju var kyligt om sommarnätterna först men täckduk och så värme sedan på det ordnade upp det
.
Min mamma bröt knäskålen i en incident som orsakades av min valp för sex år sedan. Hon är rörlig, och fastän hon klagar på nästan allt, klagar hon aldrig på knät, (eller hunden). Hon behövde ingen hjälp hemma efter operationen, hon vägrade sjukgymnastik men går ändå bra nu. Och det var ingen lång konvalescens trots att hon var riktigt gammal redan då.Häpp. Bruten knäskål.
Operation i.morgon eller inom en vecka.
Gipsa mig och skicka hem mig! Snälla. Jag har absolut inget med mig. Ffa ingen mobilladdare
Fan. Fan. Fan.
Men åh! Krya på dig!Häpp. Bruten knäskål.
Operation i.morgon eller inom en vecka.
Gipsa mig och skicka hem mig! Snälla. Jag har absolut inget med mig. Ffa ingen mobilladdare
Fan. Fan. Fan.
Tryck upp den mot väggen innan du reser dig.Åker kontorsstol. Nackdelen är att den rullar iväg när jag ska upp i stående. Har inte fått balans innan den är på andra sidan rummet. Min balans är usel, vet inte varfr. Kanske kroppen reagerat mer på skadan är jag begripit.