Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är du mest orolig att katten ska överföra smitta till dig? Katter blir sällan själva sjuka, är mer vi, hästar o hundar som ligger pyrt till. Myggor brukar jag plågas av men i år har jag knappt haft ett enda myggbett så här verkar det stämmaPå landet. Ätit middag, har lite panik eftersom det tydligen är fästingår i år och jag fick inte på Megara mycket fästingmedel eftersom pimpetten gick sönder. Ville inte köpa mer. Så nu får hon vara inne, basta! Det har plötsligt blivit betydligt svalare väder och jag har faktiskt satt på mig en tröja. Trött men inte sömnig. Tyvärr försov jag mig ju i morse så kommer bli svårt att somna i rätt tid. Det sägs att det inte är myggår men fan trot.
Ångest suger. Och det värsta är nästan alla välmenande människor som säger att det inte är farligt. Nä, jag vet det. Det är dock skitjobbigt att må som en bortkastad trasa helt utan rimlig anledning!Har sån jäkla ångest, jag orkar verkligen inte mer av detta. Fan.
Det är inte enkelt.Jag läser relativt mycket, men formulera mig i text kan jag verkligen inteförsöker omformulera text så den är blir akademisk