athena_arabians
Trådstartare
Jordgubbar med vispgrädde till lunch är väl rimligt i värmen?
Absolut!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det känns lite...isolerat?Jag bor i byn vid vägens slut
På riktigt
Ska man vidare är det båt eller vandring
Känns ganska kul när kompisarna vill ha vägarna förbi![]()
Har också bott i Mölnlycke, fast bara ett år. Letat lägenhet där i några år, men nu bestämt mig för att avvakta med flytt ett par år.Jag bodde några år i Mölnlycke utanför Göteborg. Det var väldigt lagom och dessutom en bussresa från Göteborg, tog kanske 30 min?
Jag fattar liksom inte att de bara kan göra hur som helst? Hur länge förväntas man t.ex. sitta på ett tåg utan tillgång till en toalett? Men, om man ska se det från den ljusa sidan, så har du ju fortfarande rätt långt till den här mannens öde (19 timmarToaletterna är nu avstängda…
Ja jämförelsevis med honom är allt toppen här! Vi är nog bara 30 min sena och dessutom köpte jag inget tågbyte så jag köper en fristående biljett för färden mot Skåne sen.Jag fattar liksom inte att de bara kan göra hur som helst? Hur länge förväntas man t.ex. sitta på ett tåg utan tillgång till en toalett? Men, om man ska se det från den ljusa sidan, så har du ju fortfarande rätt långt till den här mannens öde (19 timmar):
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/vgRa4L/gallivare-jens-31-fick-sova-i-talt-under-tagkaoset
Här kostar jordgubbarna 79 kronor litern![]()
Det känns lite mer okejMen åh
Här kostar de 50:-/l från den lokala odlaren (80:-/kg på deras självplock, men vi orkar inte riktigt dit i år..).
Här känns det svalare ute än inneMåste masa mig iväg och posta ett brev. Verkar ha slut på kuvert, irriterande. Ett plus är att när man varit ute och gått i solen så känns lägenheten sval när man kommer in igen. Känner mig bara lite lätt slö och svårt att komma iväg - iofs känner jag det så oberoende av hur varmt eller kallt det är.
Här känns det svalare ute än inne
Men jag har tagit mig till badet och vattnet är kallt i förhållande till luften
Pust vet hur det är!Hundpromenad avklarad! Snart ska jag mata hästar igen och sedan ta mig till affären innan det blir alldeles för stekhett (ingen AC i bilen)
!
Vaaaarmt jaHur har ni det i värmen?
Var ute 15 min ca då vi kan gå i skuggan en hel promenad. Sen fick Knut fryst godis och jag handlade. Blir ingen matlagning idag när de är så varmt
Fil, nötter och banan!
Jag har 26 grader inne idag. Dragit ner överallt o har fläkten på