Vad gör vi? Del CCXVI

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var inga bekymmer alls att cykla igår 😁
Blev inte svettig och sminket såg fint ut, är inte särskilt känslig för värme och i hyfsat bra form.
Var lite spännande att cykla hem i natt efter x antal drinkar, hade såklart glömt lyset hemma också 😆

Har tvättat och städat lite på förmiddagen, sen gått milen. Planen är att gå varje dag under semestern, går en del på jobbet annars och vill inte bli förslappad bara för att jag är ledig.
Nu ligger jag i soffan på balkongen och njuter av solen ett tag innan det är dags att rasta häst 😍

Njuter av en lugn dag med mycket skugga, raka motsatsen till gårdagen :D

20250720_102031.webp

Försöker äta upp min frys, så tyvärr blir det ribs igen. Fattar inte varför jag köpt så många :banghead: Vill liksom inte slänga dem.

Pustar ut en sväng i soffan innan jag ska hämta mina barn. Har klippt det sista av gräset, städat kök och hall, satt några golvlister i mitt sovrum, monterat sista rullgardinen och sen kånkat upp acn till övervåningen. Inatt ska vi sova på övervåningen för första gången sedan februari, är tanken :)

Klippte gräsmattan på fm men efter det har dagen ägnats åt sol och bad. Nu är det dax att ladda om för stall och en tur ut på min lilla bruna. Värmen brukar sällan vara ett problem för oss men dessa jäkla bromsar som fan biter innan de landar. Hatar skiten innerligt!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Hur länge luktar ett dött djur?
  • Gardiner
  • Rengöra mattor
  • Vad gör vi? Del CCXXI

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund