FuktkrÀm en masse! Been there done that.H
Aj, aj, aj!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
FuktkrÀm en masse! Been there done that.H
Aj, aj, aj!![]()
BygdegÄrdarna har lÀnsförsÀkringar. VÄra gÄrdar var med dÀr förut. Med har bytt, vet inte vartJag vet inte Anticimex hÀvdade det. Jag hade inte samtalet och har inte koll pÄ deras försÀkringar. FörsÀkring eller ej de kan betala men det var som sagt kö i 10 dagar. Har ni lÀnsförsÀkringar. Jaja nu Äkte vÄ egen Anticimex ut. Vinteroverall och friskluftmask utan friskluft kompressor saknades.
Men de ringde ju i morse. FörsÀkring Àr ointressant de kan betala men om 10 dagar Àr inte detta gÀng hÀr. Getingar ingick inte som skadedjur om ingen bor dÀr.BygdegÄrdarna har lÀnsförsÀkringar. VÄra gÄrdar var med dÀr förut. Med har bytt, vet inte vart
.
Föreningwn borde kunna kontakta Folkets Hus och Parker för besked. Verkar underligt om de inte har skadedjursförsÀkring? FörsÀkring undgÄr vÀl i medlemsavgiften
Ser intressant ut! TyvÀrr Àr inte vÄr kommun med, men man kanske skulle stöta pÄ och föreslÄ det.
Syrsor i massor har jag haft pÄ rymmen genom Ären.à terkom nÀr ni har hus-syrsor som skadedjur![]()
H
Aj, aj, aj!![]()
Sambon var snÀll och smorde in mig direkt, sÄ att det verkligen skulle bli Àven i nacken och pÄ ryggen.FuktkrÀm en masse! Been there done that.
Beklagar sÄ mycket.Ska ta en kvÀllspromenad och sedan försöka sova lite.
Min varulv fattas mig, jag har ett stort, svart tomrum inom mig och jag kan fortfarande inte fatta att han Àr borta för alltid.
NÀr vi kom hem frÄn veterinÀren grÀvde jag en djup grop som jag fodrade med grÀs, blad och blommor, sedan försökte jag bÀra hans livlösa kropp men blev tvungen att delvis dra den uppför slÀnten. Lade ner honom i en liggande stÀllning och tÀckte kroppen med mer grÀs, blad och blommor innan jag skottade över den. Ville inte lÀgga honom direkt pÄ jorden eller att den skulle ligga pÄ honom.
à kte ner till sjön utan honom, tog ett bad med den som Àr kvar, bytte om och Äkte förbi och lÀmnade nyckeln till huset. Kört drygt 40 mil men fick stanna efter vÀgen för ett par pauser. Sov inget natten som var och hade bara Àtit ett par persikor och lite nötter under dagen. à kte förbi hÀstarna, handlat lite och saknar min Àlskade hund.
Min sjÀl Àr led vid livet. Jag vill giva fritt lopp Ät min klagan, jag vill tala i min sjÀls bedrövelse.
Job 10:1
Skumt. Det bor inte folk i samlingslokaler.Men de ringde ju i morse. FörsÀkring Àr ointressant de kan betala men om 10 dagar Àr inte detta gÀng hÀr. Getingar ingick inte som skadedjur om ingen bor dÀr.
Det var sÄ de fick till svar Äterigen det handlar inte om försÀkring det var tiden som jag skrivit 100 ggr snart. Det upptÀcktes igÄr ringdes idag det Àr kö det Àr kötiden som Àr problemet.Skumt. Det bor inte folk i samlingslokaler.
Har de en "vanlig" försÀkring? Inte en för samlingslokaler?
Ditt anvÀndarnamn stÀmmer ju bra i alla fall...Kom precis hem. Glömde solkrÀm. Man ser iaf hur mina klÀder satt idag...
Visa bifogad fil 171629
Jag tycker det ser ut som en plastpÄse, just sayin'. Mysteriet löst, den blÄste bort!Vi har ett mysterie hÀr. Sambo frÄgade tidigare om jag visste vad för gul sak som var just utanför hagen. Han hade inte gÄtt fram till det utan fotade pÄ avstÄnd och tÀnkte kolla ikvÀll. Det Àr inget dÀr!
Jag ska kolla imorgon om jag kan hitta nÄgon förklaring. Det dÀr vitgula konformade Àr borta.
Visa bifogad fil 171573
Ska ta en kvÀllspromenad och sedan försöka sova lite.
Min varulv fattas mig, jag har ett stort, svart tomrum inom mig och jag kan fortfarande inte fatta att han Àr borta för alltid.
NÀr vi kom hem frÄn veterinÀren grÀvde jag en djup grop som jag fodrade med grÀs, blad och blommor, sedan försökte jag bÀra hans livlösa kropp men blev tvungen att delvis dra den uppför slÀnten. Lade ner honom i en liggande stÀllning och tÀckte kroppen med mer grÀs, blad och blommor innan jag skottade över den. Ville inte lÀgga honom direkt pÄ jorden eller att den skulle ligga pÄ honom.
à kte ner till sjön utan honom, tog ett bad med den som Àr kvar, bytte om och Äkte förbi och lÀmnade nyckeln till huset. Kört drygt 40 mil men fick stanna efter vÀgen för ett par pauser. Sov inget natten som var och hade bara Àtit ett par persikor och lite nötter under dagen. à kte förbi hÀstarna, handlat lite och saknar min Àlskade hund.
Min sjÀl Àr led vid livet. Jag vill giva fritt lopp Ät min klagan, jag vill tala i min sjÀls bedrövelse.
Ska ta en kvÀllspromenad och sedan försöka sova lite.