Vad gör vi? Del CCXVI

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det lutar åt gips på hela benet, från ljumske till fotknöl, och hemfärd. Problemet blir attt ta sig upp till sängen på övervåningen. 😁
Där finns dessutom alla kläder..
Nåväl, praktiska problem är till för att lösas. Och jag har bott på tredje våningen med helbensgips en gång tidigare

Men nej! :(

Fundera på vad du mer behöver utöver laddare så kommer jag med det :heart

Men nej! :(

Fundera på vad du mer behöver utöver laddare så kommer jag med det :heart
Det släpper ut mig nu på morgonkvisten.
Ingen hit att vara yr och hoppa på kryckor - ifall nån undrar :D
Ska flörta med sjuktaxin så hen går upp på övervåningen och tar ner alla laddare.
Själv ska jag lägga mig i soffan i vardagsrummet. Och sova nån timme.
Operation inom en vecka. Och mer kryckor.

Senast ändrad:
Och här ligger jag. På akuten på länssjukhuset. Halkade i ett dike och landade på en sten. Knäet tydligt ur led. Hoppas inget är riktigt trasigt.
Låg i vägrenen dit jag tog mig på armbågarna och väntade tills en bil kom. De stannade, och ringde efter ambulans.

Förbaskade skit så klantigt. Har inte tid med detta. Ska guida på onsdag och gå på agilitykurs på torsdag.
Aint gonna happen.

Fina dotter och svärson tar hand om hunden inatt
Skit. Skit. Skit.
Men vilken otur du har! :cry: säg till om voff inte kan vara kvar hos dottern, A kan hundvakta tills skolan börjar isf! Säkert längre efter också, mammas trädgård är redan hundsäkrad.

Har semester. Vaknade vid 5 imorse. Låg i sängen till klockan 6. Ätit lite keso och druckit te. Ska gå till gymmet en sväng innan läkartid. Sömnen är helt messed up natten till igår somnade jag klockan 3 på morgonen. Igår kväll somnade jag iallafall vid 22.30. Suck.

Tvättdag så jag har varit uppe sen 7. Fick ännu en gång börja med att sanera tvättmedelfacket och köra trumsköljning x 2.
Sopade och torkade golvet också. Det var uppenbarligen inte gjort på länge.
Tack och lov har den värsta skitgrisen sålt och kommer snart att flytta :)

Tuggade tuggummi igår kväll och upptäckte i morse att jag somnat med tuggummit så t-shirten var helt nedkletad, tror inte det går att få bort utan bara att kassera undertröjan. Sängen klarade sig som tur var.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Hur länge luktar ett dött djur?
  • Gardiner
  • Rengöra mattor
  • Vad gör vi? Del CCXXI

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund