Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Älskar From, skulle inte kategorisera den som skräck...Gör det! den är faktiskt jättebra. Är inte mycket för skräck heller så var lite tveksam själv, men jag är övertygad hahaha
Vad betyder fear-free?Ja deras lilla klinik innan de öppnade djursjukhuset. Jag tycker veterinärerna, de två som startat upp djursjukhuset är de bästa jag träffat och då har jag träffat en hel del veterinärer. Känns prisvärda och jobbar fear-free. Nicke går där för sin IBD och jag funderar nästan på att flytta Sune dit också men Sunes veterinär på Albano trivs jag med.
Passa dig så du inte blir anmäld. Som grannen som anmäldes för hon hade döda unghingstar i hagenSitter och tittar på två tanter som solar...Visa bifogad fil 184218
Läste av någon anledning wasabiknäcke och tänkte starkt!!!Sitter och äter mitt wasaknäcke och te medan katten är på ultraljud. Vågar tro att jag har det trevligare än hon![]()
Penséer bör klara sigPå jobb. Lite sur över att det var en massa minus imorses. Får se om mina nyplanterade penseer klarade sigDe såg rätt ledsna ut nu på morgonen. Hallå det var ju för bövelen 7 plusgrader på morgonen i helgen
Ja ja det r ju "bara" blommmor men ändå.
Rätt ok dag.Tog lite sovmorgon till klockan var 6 och myste med hundarna lite. Mamma är hundvakt idga och hon hämtar dem på förmiddagen så de får vara hos henne tills jag slutar. Gott för dem
Alltså ibland vill jag vara hund hemma hos mig själv. Inget ansvar bara lek, sova och mat-tider + en massa godis från släktingarna![]()
Penséer bör klara sig. När jag köpte mina skrev handelsträdgården att de klarar ner till -10 grader.
Det är två väldigt privata tanter detta. Ska de ligga och sola sådär så gör de det utom synhåll för förbipasserandePassa dig så du inte blir anmäld. Som grannen som anmäldes för hon hade döda unghingstar i hagen![]()
De jobbar mer med att minimera negativa upplevelser under besöket för att förhindra onödig stress/ångest för djuret, vissa kliniker är väl certifierade på olika nivåer om jag förstått det rätt. Vet inte exakt vilka metoder som används men jag tycker de har låtit Nicke bestämma hur besöket ska utföras, ingen stress.Vad betyder fear-free?
Aha. Då har jag lärt mig något nytt.De jobbar mer med att minimera negativa upplevelser under besöket för att förhindra onödig stress/ångest för djuret, vissa kliniker är väl certifierade på olika nivåer om jag förstått det rätt. Vet inte exakt vilka metoder som används men jag tycker de har låtit Nicke bestämma hur besöket ska utföras, ingen stress.
Fast ledsna kan de se ut efter en frostnatt. Håller tummarna för att de repar sig igenVete fasen hur mina gör. De såg rätt ledsna ut jämfört med de i stan
Ska bli spännande att komma hem