Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min mamma blev kontaktad av en gammal pojkvän, hur han fått tag i hennes nummer var ett mysterium då hon bytt efternamn och flyttat 35 mil. Efter mycket om och men kom det fram att han blivit änkling och sökte helt enkelt en ny kvinna att ta hand om honom. Mamma svarade "Tack men jag har redan en gammal gubbe ta hand om, behöver inga fler. Ring inte igen"Fick oväntat mess från en bekant. Vi umgås inte men rör oss i samma kretsar.
Vanlig enkel inledning, men vartefter vi skrev blev det konstigt. Han frågade om jag var singel
Så jag ringde upp och berättade.
Du är ung och frisk. Försök att oroa dig så mycket vid minsta tecken på förkylning!Kan konstatera att jag lite lätt snöat in på proteinrik lava mugcake, ett recept från coachen, såå gott ju. Och att det plötsligt känns "underligt" att inte köra fitnesspass denna vecka- i samråd med henne ger jag musklerna vila en vecka från träningen, det har ändå varit lite av en chock för dem
. Är lite snuvig men inget halsont så håller igång med promenader, lär märka om man åker på nån skit som cirkulerar överallt
.
Solen skiner idag med och jag är leeeedig![]()
Ursäkta. Det fattas ett "inte" naturligtvis...Du är ung och frisk. Försök att oroa dig så mycket vid minsta tecken på förkylning!
Den korta bedrövliga tidd när jag nättdebtadr skrev flera män att de har ordnad ekonomi och ett hus att bara flytta in i.Min mamma blev kontaktad av en gammal pojkvän, hur han fått tag i hennes nummer var ett mysterium då hon bytt efternamn och flyttat 35 mil. Efter mycket om och men kom det fram att han blivit änkling och sökte helt enkelt en ny kvinna att ta hand om honom. Mamma svarade "Tack men jag har redan en gammal gubbe ta hand om, behöver inga fler. Ring inte igen"
Hoppas på endorfinfylld träning så jag får enkelt att orka köra hem 1,5h efter Du är ung och frisk. Försök att oroa dig så mycket vid minsta tecken på förkylning!