Trött och irriterad. Kom på att jag nog måste beställa mer medicin också. Och anmäla min sjukskrivning till FK kom jag på.
I dag har jag tappat ord hur mycket som helst, det är faktiskt stressande när ord man vet och kan bara försvinner sådär. Och glömsk! Jag gissar på en biverkning på medicinen, men måtte det snart vara över så jag blir jag igen, humöret bättre, orden kommer åter och hjärnan klarare. Eller ja, så klar den kan vara när den sitter i mig
Äter en fralla (med sky på) och ska strax borsta gaddarna och kravla till kojs. Ska bli skönt ändå! Har haft gruvligt ont i min axel i dag också, men Paraflex, Alvedon och Diklofenak hjälpte en del. Undrar vilken som hjälpte bäst, Paraflex? Funderar på att ta ny dos innan läggdags för att slippa vakna av smärtan i natt. Och sova med ortosen på, jag märker att jag tar av mig den på nätterna på något vis, utan att ens öppna den!

Min sovande hjärna håller tydligen inte med sig själv när den är vaken, om att det är en bra grej att ha om handen/tummen?!