Ska strax in till psykologen, sista gången någonsin. Hur ska detta gå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tyckte det var sjukt läskigt när jag skulle sluta. Och var rätt säker på att jag inte skulle klara det. Min psykolog var så extremt bra. Men det gick bra! Jag hade fått en massa verktyg som jag kunde använda.Ska strax in till psykologen, sista gången någonsin. Hur ska detta gå?
Grejen är väl att vi är långt ifrån klar anser psykologen, men eftersom han skulle byta arbetsplats så blev det såhär.Jag tyckte det var sjukt läskigt när jag skulle sluta. Och var rätt säker på att jag inte skulle klara det. Min psykolog var så extremt bra. Men det gick bra! Jag hade fått en massa verktyg som jag kunde använda.
Det verkar du också fått! Och i värsta fall kan du ju söka ny vårdkontakt vid nya boendet. Du fixar det!![]()
Ok, fattar! Hoppas det blir bra med nya kontakten!Grejen är väl att vi är långt ifrån klar anser psykologen, men eftersom han skulle byta arbetsplats så blev det såhär.
Har fått remiss till psykiatrin dit jag flyttar, så ska få komma dit på bedömningssamtal iaf så får vi se hur det går. Men psykologen tycker jag behöver vidare samtalsterapi.
Det är så mysigt när det luktar gott av mat/bröd/kaffe hemma.Håller på att laga en indisk gryta, luktar jättegott hemma nu.![]()