Aha! Det har alltid varit strikt skinka och ananas där jag har varit. Även här.Den heter Hawaii här
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aha! Det har alltid varit strikt skinka och ananas där jag har varit. Även här.Den heter Hawaii här
Finns en med banan, ananas och curry härAha! Det har alltid varit strikt skinka och ananas där jag har varit. Även här.Ingen banan, ingen curry.
Hawaii SpecialFinns en med banan, ananas och curry här
Det fantasifulla temat fortsätter!Hawaii Special
Får ni ta kort själva till id-kort? Här görs det hos polisen.Baah, jag måste ta en selfie till mitt Nationella ID-kort. Jag haaatar sånt! Tur att jag har gott om svarta t-shirts i alla fall.
Kan du inte byta det? Mitt foto på passerkortet är inte precis fagertFår ni ta kort själva till id-kort? Här görs det hos polisen.
Är livrädd att mitt nya jobb kommer tvinga mig att ta kortmitt senaste kort som har funnits på intranätet var hemskt (trodde det bara skulle användas till id06)
Nu jobbar jag inte kvar längreKan du inte byta det? Mitt foto på passerkortet är inte precis fagert. Men på intranätet kan jag välja att ladda upp en annan bild istället - tack och lov
!
Japp! Antingen telefon eller fotobås, men det måste godkännas förstås. Jag hade helt klart föredragit att ta kort hos polisen.Får ni ta kort själva till id-kort? Här görs det hos polisen.
Är livrädd att mitt nya jobb kommer tvinga mig att ta kortmitt senaste kort som har funnits på intranätet var hemskt (trodde det bara skulle användas till id06)