Vad gör vi? Del CCXXVIII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Träffat upp lillebror vid pappas hus och gjort ett rensningsryck i uthuset. Blir helt matt, det är SÅ MYCKET saker. Skräp, dyrbara verktyg, mer skräp, mer bra grejer osv.. allt huller om buller.
Det är så vansinnigt övermäktigt och det känns som att det aldrig tar slut.. 😔
Plockade med mig flera kassar med böcker hem, ska gå igenom och sortera i lugn och ro. Spara - sälja - skänka - kasta.

Ser fram emot en dusch ikväll och ska passa på att bädda rent i sängen också. Längtar till sovdags. 😅

Ja! Lilla Volvon kommer se ut som en rullande my little pony 😁💕
Ska du köpa ögonfransar till henne också? :angel:
1774098104586.webp

Varit ute på vårvinterns första längre promenad då det är plusgrader här sen 2 veckor
Men det har varit minus på nätterna och isigt
Hundarna blev nu smutsiga istället
Men de har gott om utrymme att busa inne Å de har haft roligt ändå

Mysig dag hittills. Långsam frukost, sprungit och såg massa citronfjärilar :love: längsta löppass hittills sedan fotjäveln hittade på att vi skulle vara långtidsskadade pga inget alls, så får se vad den säger om det sen.
Nu ligger jag nyduschad på soffan på balkongen, 33 grader så lär få gå in snart.
Väntar på att riset ska koka klart så kan jag lägga det i mina Matlådor så är jag klar med 2 veckors Matlådor.

Vet inte vad som ska hända sen men det lär bli att läsa ut min bok i alla fall.

Ringde kompis som skulle iväg, istället för att säga att hon inte har tid lyssnar hon inte på vad jag säger och låter bara frånvarande. Störigt.

Blev ensam hemma pga barnet och hans kompis stack iväg till en tredje kompis. Kan inte gå iväg pga vet inte när de kommer tillbaka.

Såg fram emot att köpa fika idag men det får väl bli en annan dag då, stället stänger snart.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXVII
  • Vad gör vi? Del CCXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Helt knäckt
  • Svensk politik 9