Inlägget var inte riktat MOT någon eller något.Ja jag skrev inte att det var något nytt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inlägget var inte riktat MOT någon eller något.Ja jag skrev inte att det var något nytt?
däckfirma, i deras skrotlagerVar köper man det?
Jag fick det gratis på däckfirma.Var köper man det?
Ska strax åka på födelsedagsmiddag med familjen och bästa kompis. Ser fram emot det![]()
Antar att soffätätandet kanske beror på TVn? Annars känns det kontraproduktivt att sitta obekvämt och krokigt?
Jag har ingen TV och att flytta maten till vardagsrummet känns underligt.
Dessutom är köket mer lättstädat. Det blir alltid smulor och nåt spill. Sånt jag inte vill ha i soffor och fåtöljer.
Grattis!Ska strax åka på födelsedagsmiddag med familjen och bästa kompis. Ser fram emot det![]()
Kommer flyttlasset efter?Tågbytet i Stockholm gick bra, så nu är vi snart framme i Sundsvall. Skönt!
Sedan gäller det bara att ta sig med bussen ut till där föräldrarna bor.
Blev Subway här ocksåIllamåendet släppte
Funderar nu på vad jag ska gå och köpa för kvällsmat
Japp, anländer hit torsdag eller fredag. Pappa är nere och tar emot dom där nere på onsdag och flyttstädar åt mig medan jag och mamma tar emot dom här uppe.Kommer flyttlasset efter?
Låter verkligen som toppenföräldrarJapp, anländer hit torsdag eller fredag. Pappa är nere och tar emot dom där nere på onsdag och flyttstädar åt mig medan jag och mamma tar emot dom här uppe.
Får några dagars vila emellan, vilket jag med bristande ork verkligen behöver.
Mina föräldrar ställer verkligen upp för mig, så tacksam.![]()