Vad gör vi? Del CCXXVIII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu jäklar blev det kallt inne! Tempen måste ha gått ned plötsligt igen, eller också har vinden ändrat riktning för blåser gör det både kors och tvärs. Hela dagen har växlat mellan ösregn, hagel och försök till sol. Lite tidigt Aprilväder. Jag som hade hoppats slippa slå på värmen men tji fick jag!

Snart lunch.
Jobbar på med hyfsad fart.
Men inte hunnit reta en enda kollega ännu. Jo, förresten! Mailet jag precis skickade var nog inte tillräckligt omsorgsfullt formulerat. Det kommer säkerligen att leda till att någon, i vredesmod och tyst för sig själv, kallar mig för fula saker.

#myworkhereisdone #lunchdags

Kollegan tog kärningen jag är kvar på kontoret och helt plötsligt fick jag liksom tid över så nu letar jag ny matta :o

Har en rund beige/ljusbrun i dasgläget som är ca 2,10 och hittar en grön som jag tror blir svinbra. Fanns i 2m för självklart var 240 slut och 3m..

Så ska jag slå till och fixa en 3m? Plats kommer den få orolig för att 2m blir för liten...

Funderar på denna :
Torekov-Gr%C3%B6n-Rund-Ullmatta-NY.jpg

Eller denna
Birka-Sammetsgr%C3%B6n-Rund-Ullmatta-1024x1024.jpg

Har jusa trägolv, mörka träbjälkar i taket med vitt tak och väldigt ljusa väggar samt en stor grå ikea pax garderob så borde passa in

Kollegan tog kärningen jag är kvar på kontoret och helt plötsligt fick jag liksom tid över så nu letar jag ny matta :o

Har en rund beige/ljusbrun i dasgläget som är ca 2,10 och hittar en grön som jag tror blir svinbra. Fanns i 2m för självklart var 240 slut och 3m..

Så ska jag slå till och fixa en 3m? Plats kommer den få orolig för att 2m blir för liten...

Funderar på denna :
Torekov-Gr%C3%B6n-Rund-Ullmatta-NY.jpg

Eller denna
Birka-Sammetsgr%C3%B6n-Rund-Ullmatta-1024x1024.jpg

Har jusa trägolv, mörka träbjälkar i taket med vitt tak och väldigt ljusa väggar samt en stor grå ikea pax garderob så borde passa in
Hade satsat på en lite större än den minsta. Tycker det är fint med lite större mattor. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXVII
  • Vad gör vi? Del CCXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund