Vad gör vi? Del CCXXVIII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kompis skrev tidigare ikväll att hon skulle ringa för hon hade massor att berätta om sin idiot till (snart ex) make! Ja, jag vill veta allt!! :rage:

Meeen, nu blev hon uppehållen av jobbet så jag får inte veta förrän imorgon 😭

Så jag får väl gå och lägga mig nyfiken då!

Kompis skrev tidigare ikväll att hon skulle ringa för hon hade massor att berätta om sin idiot till (snart ex) make! Ja, jag vill veta allt!! :rage:

Meeen, nu blev hon uppehållen av jobbet så jag får inte veta förrän imorgon 😭

Så jag får väl gå och lägga mig nyfiken då!
Störigt!

Pratade med brodern tidigare ikväll och kikade lite på resor hem över midsommar, och nu är jag redan superstressad. De flesta vettiga turochretur verkade vara från Onsdag till Tisdag och det är egentligen lite längre än jag skulle vilja vara borta, jag hade gärna sett Torsdag till Måndag... å andra sidan är ju inte kisse ensam hela "resdagen" så att säga, Utan jag åker i så fall Onsdagen och kommer hem Tisdagen så hela ensamma dagar blir fem. Det känns ändå mycket.
Kattvakt kommer att vara här minst två gånger om dagen förstås.

Hämtat upp tvätten, katten ville ut i trapphuset men inte ner i källaren utan smet upp istället. Hon har redan smitit in en gång i mina nya grannars lägenhet och verkar ha blivit förälskad.

Sitter på hotellrummet efter att ha försökt somna i en och en halv timma. Inte en chans! Det är varmt och jag har myrkrypningar i ett ben.
Mamma sover som en stock dock.

Darin var riktigt bra men jag har lite svårt att släppa bilden av 16-åringen med tandställning i Idol för länge sen :D

Sitter på hotellrummet efter att ha försökt somna i en och en halv timma. Inte en chans! Det är varmt och jag har myrkrypningar i ett ben.
Mamma sover som en stock dock.

Darin var riktigt bra men jag har lite svårt att släppa bilden av 16-åringen med tandställning i Idol för länge sen :D
Darin?! Jag måste ha missat något, var har ni varit? 😅

Darin som kör en akustisk turné.
Melodifestivalen tittar jag inte ens på under pistolhot :D
Sedär! Well done him, jag måste kanske ta en titt. :) Jag har aldrig tänkt på att han kanske blev mer än just ungen med tandställning faktiskt.
Haha, man vet ju aldrig, det är den tiden på året och Darin skulle ändå kännas som en kandidat. :D

Kall morgon med 0-gradigt och fortfarande lite snö kvar på marken... :wtf: Men sol väntas och temperaturen ska visst stiga till 7-8 grader så det blir nog bra :) ! Men just nu eldar jag och dricker varmt kaffe.

Hör hur sonen stökar på nedervåningen. Sen hör jag fnitter.
Sen kommer han in i mitt sovrum med frukost på sängen till mig.. alltså mitt hjärta! 😍😭❤️
IMG_9309.webp

Vaknade med ont i ländryggen. Dålig tajming.. Ska ut och tillsyna avlopp närmsta tre veckorna, många lyft och mycket stå. Inte bra att ha ont i ryggen då.

Hunnit städa lite nu på morgonen. Plockat i ordning och sorterat tvätt. Fick ett passiv-aggressivt utbrott. Annars går det bra nu.

Tog på mig en cardigan, det känns lite kyligt även om jag har långärmat. Bara ett par plusgrader ute enligt termometern. Har trimmat klorna på lilla fröken.

• Gilla
Reactions: Sel
Gäsp! Somnade på soffan och har vaknat lätt ledbruten. Jag som varit så himla duktig på att masa mig till sängen på sistone! Jaja. Jag får i alla fall jobba med favoritkollegan idag. Supebusy dag - det har dels varit morsdag och vi har dessutom haft ett några knattelag i rugby inne över helgen... bara lite sådär lagom med 60stycken 8-9åringar. Det ska bli jättekul att städa efter dem! :p:D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXVII
  • Vad gör vi? Del CCXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund