Vad gör vi? Del CCXXVIII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Precis kommit hem från affären.... och de ger nu bort alla morsdagsbuketter gratis! Alltså någonstans mellan hundra och hundrafemtio buketter. Jättefina! Jag vill nästan gråta. Tog själv hem fyra - två sådana där jätteydyra med rosor, krysantemum och liljor och grejer och två med vackra blandade tulpaner.
Jag blir så himla ledsen över att alla andra kommer att kastas bort. :(
Gå till kyrkogården och sätt på gravar?

Idag är det "fredag" för mig - jag jobbar helgen så är ledig imorgon. Tänker hålla fast vid min fredagsfeeling! :D

Har köpt ett soffbord som jag ska hämta imorgon. Har kikat på det ett bra tag och funderat massor, och nu gjorde jag slag i saken. Det känns som den möbel som jag verkligen vill få på plats i vardagsrummet, resten kan vänta lite även om det känns (och är) lite tomt nu.

Varit på jobbet sen 06:15 och det är fasen fullt ös medvetslös med att bara släcka bränder. Jösses amalia vad det har gått i ett. Ena kollegan är på ruggigt dåligt humör pga av alla felaktigheter så inte det lättaste för mig att hålla humöret uppe.

Ska straxs lasta bilen och försöka göra en nödutkörning får vi se om kollegorna på annan ort lyckas lösa det

Lyssnar på inspelat föredrag om viten och känner bara bläääää krångligt!
Men men, bara att ta tag i det.

Sista arbetsdagen för veckan. Ska ut och inventera/tillsyna idag med. Inte lika fint väder som igår. Tur att vi bara har sju stycken idag.

Tror jag är sjuk :cautious: Städade badrummet igår ändå. Så här ren har inte hela lägenheten varit sen jag flyttade in!

Men nu borde jag gå upp och fixa sista inlämningsuppgiften till kursen som jag går.

Tror att jag håller på att bli sjuk med. Så störigt för idag ska det vara sol och 18 grader, och jag hade tänkt hänga en stund med en vän på en uteservering. Förhoppningsvis piggar jag på mig efter frukost...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXVII
  • Vad gör vi? Del CCXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund