Jamen precis! Jag loggade precis in för att betala hyran och det var inte alls lika kul.Vilken härlig dröm! Lagom kul att kolla kontot efteråt dock![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jamen precis! Jag loggade precis in för att betala hyran och det var inte alls lika kul.Vilken härlig dröm! Lagom kul att kolla kontot efteråt dock![]()
Nej, speciellt inte när hyran och alla räkningar är betalda sedan... "Men var är mina pengar...?"Jamen precis! Jag loggade precis in för att betala hyran och det var inte alls lika kul.![]()
![]()
Men verkligen, ibland känns det lite hopplöst... och jag har ändå verkligen jobbat mig halvt till döds för att lägga undan valppengar.Nej, speciellt inte när hyran och alla räkningar är betalda sedan... "Men var är mina pengar...?"![]()
Varför måste du lägga över så många böcker?Sitter och försöker lägga över 24,000 böcker. Det går sådär. Den jäkla läsaren krånglar hela tiden. Funderar på att göra en hard reset och börja om från början igen. Meh.
Varför måste du lägga över så många böcker?
Om det var kort på katten kunde jag förstå, men böcker?!![]()
Hur gammal tänker du blir för att kunna läsa ut alla dom ?Det är en ny läsare så jag lägger över hela mitt bibliotek, när det väl är på plattan så uppdaterar jag bara med enstaka böcker och då är det helt ok
Hur gammal tänker du blir för att kunna läsa ut alla dom ?
Fast du kan väl börja med att lägga över de böcker du vill läsa det här året, typ? Max trehundra per år känns lite lagom.Det är en ny läsare så jag lägger över hela mitt bibliotek, när det väl är på plattan så uppdaterar jag bara med enstaka böcker och då är det helt ok
Fast du kan väl börja med att lägga över de böcker du vill läsa det här året, typ? Max trehundra per år känns lite lagom.
Ok, fair. Jag skulle aldrig orka bläddra igenom ett sånt bibliotek men där är vi väl helt enkelt olika.Jag vet aldrig vad jag vill läsa så måste ha alla tillgängliga
Du har ju redan fullt med böcker, mer än vad jag har! Blunda och plocka på måfå ur bokhyllan?Jag vet aldrig vad jag vill läsa så måste ha alla tillgängliga
Känns som du alltid är ute och reserHåller på att boarda planet.
London!
Men först.. tupplur hoppas jag![]()