Håller tummarna!Fascinerande, här är det inget sånt väder än. Och det är ju inte långt bort. Hoppas att det håller sig borta tills vi hunnit med stallet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller tummarna!Fascinerande, här är det inget sånt väder än. Och det är ju inte långt bort. Hoppas att det håller sig borta tills vi hunnit med stallet![]()
Men det lär ni se på en bokhylla. Svårare med stoppade möbler.Pappa och jag skulle hämta en billy bokhylla jag hittat på marketplace idag. Men nu ringde pappa och sa att han och mamma just läst en artikel om vägglöss och hur man får hem dom genom möbler. Så de började noja ordentligt, så de erbjöd sig att köpa en ny åt mig istället.
Känns lite fånigt, men nu nojar jag lite också, så tar tacksamt emot en ny.
Jag förstår inte riktigt varför jag nojar, nästan allt jag äger är från marketplace eller loppisar, men ja, har man väl börjat noja sp är det svårt att släppa det.
Så jag ska snart fara till Ikea.![]()
Det var mitt argument med, men de kan gömma sig i springor och hålen som är i bokhyllan.Men det lär ni se på en bokhylla. Svårare med stoppade möbler.
Det handlar väl om stoppade möbler och inte en bokhylla, ett bord, eller dylikt? Jag har aldrig funderat på att det skulle vara någon fara!Pappa och jag skulle hämta en billy bokhylla jag hittat på marketplace idag. Men nu ringde pappa och sa att han och mamma just läst en artikel om vägglöss och hur man får hem dom genom möbler. Så de började noja ordentligt, så de erbjöd sig att köpa en ny åt mig istället.
Känns lite fånigt, men nu nojar jag lite också, så tar tacksamt emot en ny.
Jag förstår inte riktigt varför jag nojar, nästan allt jag äger är från marketplace eller loppisar, men ja, har man väl börjat noja sp är det svårt att släppa det.
Så jag ska snart fara till Ikea.![]()
Nope, nu är det snöblandat. Tror vi skiter i att rida utHåller tummarna!![]()
Stod visst i artikeln om andra möbler också. Inte heller tänkt på det tidigare, men nu blev jag orolig.Det handlar väl om stoppade möbler och inte en bokhylla, ett bord, eller dylikt? Jag har aldrig funderat på att det skulle vara någon fara!
Jag är inte oroligStod visst i artikeln om andra möbler också. Inte heller tänkt på det tidigare, men nu blev jag orolig.
Jag fick soffor från en turistlägenhet härJag är inte orolig. Jag har köpt MASSOR med saker från loppis, auktion, osv och allt har varit okej.
Stod visst i artikeln om andra möbler också. Inte heller tänkt på det tidigare, men nu blev jag orolig.
Vet inte riktigt. Det var verkligen bara när jag vred huvudet i ytterläge.En variant av kristallsjuka?
När jag får skov snurrar världen häftigt om jag vrider huvudet snabbt.