Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har sett hur folk dekorerat i sina trädgårdar. Fint men inte för mig.Jag gör inte heller något till Påsk.Har inte ens satt upp fjädrar i trädgården i år (delvis sedan jag här på Buke fick reda på att påskfjäderindustrin är hemsk).
Jag fick i och för sig ett sådant där chokladägg av en kollega men det ger jag nog bort igen. Jag är ju ingen chokladmänniska.
Blåser en del här också. Funderar på att se film. Det är nog en bra lösning, är fortfarande hängig också så tänker att ta det lugnt vore bra.Jag har inte heller firat något. Tänkte inte ens på att det var påsk innan mina föräldrar ringde för att önska glad påsk.
Nu tittar jag på film och lyssnar på stormen utanför.
Visst är demSnygga tallrikar - sådana har jag också. Loppisfynd som jag äter på varje dag
.
Jag dricker gärna alkoholfri cider ur mina champagneglas! Det blir liksom mer speciellt och gott.Der funkar väl att dricka vad som helst ur dem om man gillar dem? Bubbelvatten, cider...osv
Samma här.Jag dricker gärna alkoholfri cider ur mina champagneglas! Det blir liksom mer speciellt och gott.
Och så upprepas samma skit till midsommar, ja vi/ni är konstigaFirar inte heller förrän på måndag när vi ska åka till föräldrarna och äta påskmat. Men blir jättesugen när jag ser alla matbilder på fb osv.
Pratade med min norska vän.
”Det är ju ändå samma som julmaten?”
Ja? Det är ju gott!
”Ja, ni är lite konstiga där borta!”
![]()
Dessutom finns inte mitt mjöl jag vill ha att köpa i vanliga affären heller.Jag blandar hej vilt i bröd...
Om det vi har ikväll kommer till er imorgon är det bara att hålla i hatten.Nu har det slutat blåsa och är kav lugnt. är det lugnet innan stormen eller klarade vi oss med blotta förskräckelsen?
Min mans kommentar när jag visade en kompis påskmatsbild på Instagram: "But... It's not midsommar yet?!"Firar inte heller förrän på måndag när vi ska åka till föräldrarna och äta påskmat. Men blir jättesugen när jag ser alla matbilder på fb osv.
Pratade med min norska vän.
”Det är ju ändå samma som julmaten?”
Ja? Det är ju gott!
”Ja, ni är lite konstiga där borta!”
![]()