Vad gör vi? Del CCXXXIII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemma efter en promenad till affären i solskenet. Passade också på att hämta ut min medicin på vägen hem. Motstod tappert frestelsen att köpa GB classic låda på extrapris. Glass - varm sommardag - extrapris = ingen bra kombo för mig. Men gick förbi den med stadiga steg och korgen med isbergssallad och hushållspapper i på väg till kassan.

Sprang sex varma km i morse. Sen köpte jag Picadelisallad och åkte till stranden där jag njöt i drygt 5 timmar.
Sommar, värme och ledig tid är min grej!!
att.72DIdbJ7Yk5il2EPyR8b301NiuVCF8UviJ51fiNrFRc.webp

Jobbat för första gången på nästan två veckor. Gick oväntat bra! Bara två dagar till innan jag har semester :)

Efter jobbet Passade jag på att träna NW med en kompis i ridskolestallet när hästarna är på bete. Gick riktigt bra. Skuggigt och lite korsdrag var skönt i värmen 😃

Imorgon förmiddag ska jag besöka ett ställe jag kanske ska börja arbetsträna på. Känns nervöst, men samtidigt längtar jag efter att komma igång med arbetsrehabilitering och få ett sammanhang. Hoppas iaf på att stället kan passa mig.
Åh va roligt! Hoppas det känns riktigt bra och att där finns vettigare kollegor än sist 🤞 Vad är det för branch (om du vill berätta)?

Åh va roligt! Hoppas det känns riktigt bra och att där finns vettigare kollegor än sist 🤞 Vad är det för branch (om du vill berätta)?
Det är ett ställe som har second hand, cafe och ett galleri som jag förstått det. Så är en riktig arbetsplats, men det är ändå en mjukstart in i arbetslivet.
Är väl mycket för att ta reda på vad min arbetsförmåga ligger på numera och sånt.

Kollar mobil abonnemang.Mitt går ut snart och jag måste byta för comviq hade inga bra dealer att fortsätta på som befintlig kund. Men vad ska man välja? :confused:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXII
  • Vad gör vi? Del CCXXIX

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund