Vad gör vi? Del CCXXXIII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag kan naturligtvis inte somna och börjar googla klösträd till katten alldeles för sent för jag kom på att han fyller år i helgen och måste få en present!! Köpte ett också, efter att ha gått upp och mätt katten med linjal hahaha. Vad dum jag är :rofl:
Försökte lyssna på ljudbok men det gick inte heller. Jag kommer vara helt förstörd imorgon! Klockan står på 05:00…
Faktiskt fullt rimligt. :D Jag fick mäta Kim för att komma fram till hans minimumhöjd i klösträd också. Han blir liksom oroväckande lååång.

Jag sitter och tittar på serie och skulle behöva gå och sova, det är jobb i morgon. Men känns för tidigt. Skriver med en också och det är ju kul, för trevligt för att gå och sova ännu :D

Har envisats med virka i dag och det blev ruta flera gånger men fel på dem, men skam den som ger sig :D Det är han som fått mig att börja så han står ut med mina misslyckanden också hahaha :D

Varit ute med hundarna som vanligt, skön dag, ska bli varmare i veckan och det ser jag inte fram emot faktiskt. Det gör nog inte spiondjuret heller gissar jag.

Gjorde en köttfärs- och getostpaj i dag till middag. Jättegod, blev också flera matlådor av det!

Anmält sjukdom till försäkringar då jag varit djukskriven över 90 dagar. Blir lite less att man inte kan anmäla innan dag 91 om man har en sjukskrivning som varar längre än 90 dagar och är godkänd av FK Det tar 4-6 veckor för att få ett beslut och pengar börjar betalas ut. Hittills har jag fått 10 procent av lönen från arbetsgivaren..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXII
  • Vad gör vi? Del CCXXIX

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund