Bangers and mash, toad in the hole... Det finns ju rätt många obegripliga exempel...Nej, inte ens i närheten!Det är inlindade köttpaket med fyllning i. Jag tror just de jag har köpt innehåller korv, typ.
Alltså inte varmkorv då utan korvfyllning.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bangers and mash, toad in the hole... Det finns ju rätt många obegripliga exempel...Nej, inte ens i närheten!Det är inlindade köttpaket med fyllning i. Jag tror just de jag har köpt innehåller korv, typ.
Alltså inte varmkorv då utan korvfyllning.
Bubble and squeak (förträfflig rätt för övrigt!), spotted dick, rumbledethumps.Bangers and mash, toad in the hole... Det finns ju rätt många obegripliga exempel...![]()
Stort grattis på din dag!Ätit sushi för att fira min födelsedag. Megara var lite missnöjd när jag kom eftersom middagen var försenad, men hon fick en liten bit lax i tröst.
Nu sitter jag framför datorn och surfar lite och äter glass.
Har du bilder?Det är en särskild typ av svamp som förekommer rätt specifikt i tarantellterrarium, jag tycker att det är så roligt! Trots att jag tar allt material till mina terrarium utifrån här i UK har jag aldrig sett dessa svampar i det vilda, bara i tarantellgrupper. Fruktkropparna lever i och för sig inte särskilt länge, bara någon dag, men jag tycker ändå att jag borde sett någon här och där. De är knallgula och inte pyttesmå.
Den här ploppade upp för någon vecka sedan. Den har nu blommat ut och ruttnat.Har du bilder?
Vill inte googla på penissvamp.![]()
passande namn
Ja självklart är det så, har inte påstått ngt annat. Det har jag själv också pga bl.a ångest, fibromyalgi. Men fullmånen påverkar mer än man tror.Jag tror flera av våra användare har andra orsaker till sina sömnproblem.