Vad gör vi? Del CCXXXV

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag sov ju som en kratta igår natt, men nu är jag naturligtvis mycket trött men inte sömnig. Bleh. Jag ska egentligen på ett event imorgon men vet inte om jag orkar.

• Ledsen
Reactions: Sel
Sitter o gömmer mig i skånehuset och bävar för jobbet som väntar mig hemma.
Men ska röra på mig i morgon eller måndag, och då ska jag äta bästa pizzan ,när jag ändå rullar igenom byn :d (för loklaborna Amandas pizza i form av en Napoli)

Vilket arbetspass! Fick jobba över två timmar jämfört med min ordinarie planering.
Kom hem vid 1.30 och har därefter tömt tvättmaskinen, ätit jobbmat och borstat tänderna. Nu ska jag duscha och sen sova. Svalt och skönt i sovrummet!

Imorgon ska jag ha sovmorgon innan jag kör till jobbet för ett betydligt kortare pass, fixar stallet och handlar mat. På kvällen duscha, äta, tvätta en omgång och lösa melodikrysset. Sova tidigt är ett måste!

Jag vill ha en fjording!! Ser massor med annonser på söta fölungar, unghästar och vuxna som söker nya hem. De är så fina!
Åh vad jag vill ha en ny häst!

Men jag har inte tid till häst på heltid. Bara att inse, det går inte just nu. Har slängt ut en annons om att bli medryttare men inga svar tyvärr..

När jag kört fullt ös medvetslös för länge kan jag få feber (vi snackar hög feber, över 39). Det kan hålla i sig någon/några dagar och sedan är det bra, om jag vilar. Det är verkligen endast feber, inga andra symptom.
Jag har verkligen inte kört hårt, men är ändå rejält trött vissa dagar så jag får förkylningssymptom. Sedan är jag bra på att känna efter lite mycket också. 😅

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXIII
  • Vad gör vi? Del CCXXXII
  • Vad gör vi? Del CCXXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXVII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Svensk politik 9
  • Vad gör vi? Del CCXXXVII