Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker att det är klart att du får ventilera här. Det är inte bara glada och bra saker man ska skriva om, så är ju inte livet och buke är ju ändå inte Instagram där man visar upp en fasad för andra.Då tar vi migränanfall nr 4 som är på ingång och jag har redan maxat mina mediciner för dygnet. I bästa fall är det här det sista, i värsta fall har jag 8 dygn av samma helvete framför mig. Just nu vill jag bara säga upp mig ifrån livet när det är så här. Bitter är ordet jag aldrig annars använder.
Nu ska jag lägga mig mörkt med isklampar på huvudet och hoppas det hjälper något. I morgon är en ny dag. Förhoppningsvis bättre.
Ursäkta mitt ventilerande här. Fritt fram att ignorera mig just nu.
Har nog missat det, men vad ska du hitta på i Malmö? Hade jag bott kvar i Skåne hade du fått bo hos mig!!Hittade ett rum till hyfsat pris mitt inne i stan. Kommer ner tio på kvällen och kommer åka hem dagen efter. Iaf blir det hotellfrukost. Mitt möte är ju vid kvart över ett så jag har tid på mig.
Åh, sådant är så kul!
Företaget jag jobbar för uppmuntrar fortbildning så jag håller på att leta lämpliga kurser![]()
Då tar vi migränanfall nr 4 som är på ingång och jag har redan maxat mina mediciner för dygnet. I bästa fall är det här det sista, i värsta fall har jag 8 dygn av samma helvete framför mig. Just nu vill jag bara säga upp mig ifrån livet när det är så här. Bitter är ordet jag aldrig annars använder.
Nu ska jag lägga mig mörkt med isklampar på huvudet och hoppas det hjälper något. I morgon är en ny dag. Förhoppningsvis bättre.
Ursäkta mitt ventilerande här. Fritt fram att ignorera mig just nu.
Är du förvånad? Vissa skiter helt i allting, bara dom blir av med sitt avfall på enklaste sätt är det bra för "nån annan" ska ju sopa manegen åt dom. Här är det 4-fackskärl på gång och jösses vilket gnäll det är och dom som gnäller värst är årsmodell "så har det aldrig varit, annat var det förr", jaja farfar, då kunde man få ner en hel tv i plåttunnan utan att nån brydde sig men det kanske inte var så smart,,,,,Dessa tydligen ta bort matavfalls sorteringen hemma. Att människor inte kan sköta sig!
Beställde ett testpaket med tandvårdstabletter från Finland. Av 27 smaker innehåller 5 lakrits och 2 tjära/rök.
Fantastiskt mycket mer lockande med en god lakritspastill efter maten än en generisk stark mint, faktiskt.![]()