Vad gör vi? Del CCXXXV

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och försöker mig på att göra en affärsplan. Svårt då de mallar som finns inte riktigt passar in i det jag vill starta. :banghead:

Fick ett anfall till men lite mildare. Har lyckats få i mig en macka och lite kräm som det verkar just nu som jag får behålla. Framsteg.
Måste dock åka ner till småhästarmas bete och fylla på vatten. Det märks att det är torrt ute för nu dricker dom massor och det kan inte vänta.

Har precis köpt två kursböcker begagnade. Lite drygt 400 kr. Tyvärr verkar det svårt att hitta den tredje begagnad och ny kostar den ungefär lika mycket som de två andra tillsammans... Får se hur jag gör. Eventuellt lånar jag den istället. Men det är så trist att inte kunna stryka under/över, göra antecknigar i boken, osv!!

Ingen här kommer fatta men jag tänker skryta i alla fall. Nu har jag äntligen fått köpa en Steam kontroller :love:
Mycket eftertraktad produkt så de fick till slut köra utlottning av att få köpa den för de hinner inte med att producera. Väldigt eftertraktad av mig också då min nuvarande kontroller håller på att ge upp.
OCH den kommer att komma på min födelsedag typ, nästan som att universum vet något :D

Har precis köpt två kursböcker begagnade. Lite drygt 400 kr. Tyvärr verkar det svårt att hitta den tredje begagnad och ny kostar den ungefär lika mycket som de två andra tillsammans... Får se hur jag gör. Eventuellt lånar jag den istället. Men det är så trist att inte kunna stryka under/över, göra antecknigar i boken, osv!!
Har du testat genomskinliga postits? Jag fick ett gäng såna och tyckte det var riktigt najs!

Använde dem i min lånebok för att göra överstrykningar och anteckningar ”i boken” utan åverkan 😊

Så rolig dag på stallet idag! Först hopplektion, sen tömkörning av ponnyn jag jobbat en del med senaste veckan. Fick lite support av instruktören som hjälpt mig så jag kom lite vidare.
Sen uteritt och sist tömkörning av en annan ponny som var nu för mig. En helt ny utmaning då hon var spänd och väldigt på, men blev så fin mot slutet 😍 Hoppas på att få jobba med henne mer framöver!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXIII
  • Vad gör vi? Del CCXXXII
  • Vad gör vi? Del CCXXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXVII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund