Hon har ju ett par små kompisar där också.Hon verkar trivas![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon har ju ett par små kompisar där också.Hon verkar trivas![]()
Lycka till!Hmmm. Prognosen säger att det ska bli bättre och bättre med regnet men jag ser inget sådant än så länge.
Om en timme är det dags att åka iväg och springa halvmara. Hoppas prognosen har rätt. Oavsett kommer jag vara dyngsur när jag går i mål så vet inte om det spelar någon roll om det vräker ner eller bara regnar.
Regnbågsnaglarna är i alla fall målade och klara, och det ska bli kul!
Har dessutom köpt grejer så jag kan göra varm choklad när jag kommer hem. Det ser jag fram emot![]()
Apropå regna och blöt, för många år sen skulle jag till stan och handla och regnet hade öst ner i flera dar så jag tog torrdräkten som ser ut som en overall, på ett ställe var det total översvämning så kommunen höll på att stänga av den undergången och sa att jag var tvungen att gå en annan väg som var en kilometer längre, aldrig sa jag och bara knallade förbi avspärrningen och vadade ut, när vattnet nådde till midjan valde jag att simma över och poliserna som stod på andra sidan bara gapade först, sen asgarvade dom och detta finns på ett foto.Hmmm. Prognosen säger att det ska bli bättre och bättre med regnet men jag ser inget sådant än så länge.
Om en timme är det dags att åka iväg och springa halvmara. Hoppas prognosen har rätt. Oavsett kommer jag vara dyngsur när jag går i mål så vet inte om det spelar någon roll om det vräker ner eller bara regnar.
Regnbågsnaglarna är i alla fall målade och klara, och det ska bli kul!
Har dessutom köpt grejer så jag kan göra varm choklad när jag kommer hem. Det ser jag fram emot![]()
Ibland vet man inte bäst själv vad som utgör faran bara - men jag antar att de varit mer enträgna om de hade anledning att tro att du inte skulle klara det något vidare.Apropå regna och blöt, för många år sen skulle jag till stan och handla och regnet hade öst ner i flera dar så jag tog torrdräkten som ser ut som en overall, på ett ställe var det total översvämning så kommunen höll på att stänga av den undergången och sa att jag var tvungen att gå en annan väg som var en kilometer längre, aldrig sa jag och bara knallade förbi avspärrningen och vadade ut, när vattnet nådde till midjan valde jag att simma över och poliserna som stod på andra sidan bara gapade först, sen asgarvade dom och detta finns på ett foto.Man ska aldrig lyssna på nån, säger dom får inte eller kan inte då gör man det bara.
![]()
Jag gillar pizza men ytterst sällan mat för mig eftersom det är för fett för min smak. Det är bara gott extremt sällan och i små mängder. Ungefär en pizza om året, max. Förutom hemmagjord som inte alls är lika illa.Är jag den enda som inte gillar pizza?
Man får ju välja sina "strider", skapat kaos har jag aldrig gjort, däremot styrt upp saker som skulle kunnat bli riktigt farliga, det här var varken farligt eller ens på gränsen till det och jag är ju simkunnig, när jag var på väg tillbaks samma väg hade slambilen precis kommit så jag gjorde en insats genom att leta reda på brunnsgallret, kroka bort det och slänga ner slangen och killen som körde slambilen var överlycklig för hans stövlar hade aldrig räckt, vattnet nådde mig över midjan så inte ens hans långstövlar hade räckt.Ibland vet man inte bäst själv vad som utgör faran bara - men jag antar att de varit mer enträgna om de hade anledning att tro att du inte skulle klara det något vidare.
Det är inte alls fel att lyssna på de som är räddningsledare i sådana situationer, istället är risken att man bidrar till mer kaos och arbete i onödan om man inte gör det.