Vad gör vi? Del CIX

Nej inget varmvatten tills imorgon
Får nog ställs klockan tidigare så jag kan värma vatten
Har ff ont i huvudet sen kallduschen i morse.

Alltså det jäkla vänsterknäet.
Har så ont så jag kommer knappt ur soffan, sätta sig på toa ska vi inte prata om.
Ska ringa vc igen imorgon
Nu är jag helt slut av smärta .
Hjälper inte med smärtstillande heller.
Tur jag inte har elever hela dagen imorgon.

Sambon har lovat mig nu att den dagen vi vinner miljoner dollar på lotto och köper den där lilla farmen så ska han köpa två alpackor till mig :laugh:

Själv köpte jag julgransglitter och några kulor här om dagen, att hänga i trädet utanför vår veranda. En kompis har julbelysning att sätta upp med men nu har sambon förbjudit mig att sätta upp det tills 1 december... nedräkningen har börjat!

Score!

Bifogade filer

• 20191127_215922.webp
    20191127_215922.webp
    26,9 KB · Visningar: 24
Legat i sängen hela dagen och läst och grejat lite med lägenhetssök.
Sedan ringde en kompis vid fem så för till honom och halvlegat i hans soffa. Ska sova snart tänkte jag.

En väldigt lat dag med andra ord.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 503
Tjatter Jag gillar känslan när man kliver in på ett nystädat lite fånigt hotellrum Och även om jag älskar att kliva in i vårt hem så skulle...
Svar
4
· Visningar
327
Tjatter LF Uppsala har haft en tävling där lågstadie elever har fått skicka in teckningar där den vinnande teckningen blir en reflex. Nu är...
Svar
12
· Visningar
908
Senast: Barbabelle
·
Skola & Jobb Håller på med en skrivuppgift på universitetet som ska lämnas in idag i ett gemensamt dokument, jag är klar med min del men min... 2
Svar
21
· Visningar
1 880
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka