Vad gör vi? Del CLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har äntligen fått lite ordning på datorn. wifi ville inte fungera så drog fram ethernetsladden som satt kvar i modemet och anslöt den. så nu funkar det och har installerat antivirus.
Nu är problemet, upptäckte jag nu när jag skriver detta inlägg, att få meningar att börja med versal automatiskt. suck får leta efter inställningen. textinmatning kanske det heter?

Edit: orkar inte just nu :(

Senast ändrad:
På jobb och det är ganska mycket att göra. jga är ganska overksam och gör det som behövs. Jag känner att jag inte är mitt bästa jag.

De senaste månaderna har varit så grymt tuffa och min skada tog bort mycket av min motivation så jag gör dte som behövs och fokuserar på att hitta det roliga i saker.

Igår fick hundarna sin pool uppfylld. Idag tänkte jag åka iväg och bada med dem. För sånt gör mig glad!

Kört Trulman och duschat honom kallt efter det. Vi passa på medan det fläktar 😅 Han är hyper känslig mot insekter och sväller upp på kroppen men han hatar allt vad flugtäcken och liknade. Så får dränka honom i medel varje gång han duschat. Men han ser nöjd ut nu efter ha rullat 4 gånger sedan han kom ut.

Mattes energi är där i mot slut, 9:ned dagen nu med den här förkylningen. Det börjar ge sig är knappt snuvig längre men trött i hela kroppen, energin tar slut efter en stund.

Kört Trulman och duschat honom kallt efter det. Vi passa på medan det fläktar 😅 Han är hyper känslig mot insekter och sväller upp på kroppen men han hatar allt vad flugtäcken och liknade. Så får dränka honom i medel varje gång han duschat. Men han ser nöjd ut nu efter ha rullat 4 gånger sedan han kom ut.

Mattes energi är där i mot slut, 9:ned dagen nu med den här förkylningen. Det börjar ge sig är knappt snuvig längre men trött i hela kroppen, energin tar slut efter en stund.
Jag tycker att din snuva beter sig om min covid, jag kan bocka av allt du skriver om ditt mående. Har du kollat så du inte dras med covid? :heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 460
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
70 376
Senast: tanten
·
Tjatter Jag är sjukskriven och känner att det vore skönt att tillfälligt koppla bort jobb messenger gruppen. Men hur gör man? Jag vill alltså...
Svar
2
· Visningar
374
Senast: Rosett
·
Tjatter Som trådstarten säger, vad tror du att du är ensam om att göra som ingen annan gör? (Sagt lite med glimten i ögat) Förklarar dig eller... 2
Svar
27
· Visningar
2 283
Senast: Kakis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈