Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns folk som släktforskar åt andra, i USA finns det de som kallas angels … nånting. De har ibland tillgång till en del inofficiella arkiv också.Jag skulle sa garna vilja forsoka ... nagon gang, men har en kansla av att jag skulle tappa bort mig i alla mojligheter.![]()
Jag kom precis tillbaka från en tur i Oslo centrum. Hämtade Sushi och tog samtidigt tillfället i akt att köpa en bukett vita rosor och lägga vid London Pub. Den är från mig och alla oss här på Bukefalos som vill känna sig delaktiga i hyllningen.![]()
Herregud. En ung man joggade förbi på vägen utanför. I SVART keps i 30 gradig värme.![]()
Skicka PM med de uppgifter du har så kan jag hjälpa dig kikaJag skulle sa garna vilja forsoka ... nagon gang, men har en kansla av att jag skulle tappa bort mig i alla mojligheter.![]()
Eller hur!
Jag har färgglada örhängen och dito kläder varje gång på dialysen. I bjärt kontrast till del andra gamlingarna som kommer i mjukisklädet eller urtvättade skjortor.
Man behöver inte vara sunkig bara för att man är gammal eller sjuk. Dessutom mår man bättre av färg. (eller hur @tornblomma )
Heja @RedQueen