Då var han "olaglig"Var tvungen att kolla och SATS och Nordic Wellness har förbud mot bar överkropp. På STC stod det faktiskt inget om det bara att man ska ha rena träningskläder och inte använda.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då var han "olaglig"Var tvungen att kolla och SATS och Nordic Wellness har förbud mot bar överkropp. På STC stod det faktiskt inget om det bara att man ska ha rena träningskläder och inte använda.
Kan man be om en recension av sovupplevelsen med flanell-lakanen? Funderar på att köpaÄr på gång och ska gå och lägga mig.... Har bäddat rent i sängen med FLANELLPÅSLAKAN. Ser fram emot hur mjukt och varmt det ska bli...
Känner mig rätt nöjd med min vecka som har gått. Har haft mycket att göra, men det mesta har jag arbetat undan och fått klart. Nu börjar snart en ny vecka, och vi får se vad den kommer att innehålla...![]()
Har funderat på att se den. Bra eller skitbra?Väntar på att Tunna blå linjen ska börja.
Det är ju så himla mjuuuuukt! Men jag tycker bara att det är mysigt när det är kallt.Kan man be om en recension av sovupplevelsen med flanell-lakanen? Funderar på att köpa![]()
Åh det lät väldigt frestande. Add to cart.Det är ju så himla mjuuuuukt! Men jag tycker bara att det är mysigt när det är kallt.
Usch så varmt!Är på gång och ska gå och lägga mig.... Har bäddat rent i sängen med FLANELLPÅSLAKAN. Ser fram emot hur mjukt och varmt det ska bli...
Känner mig rätt nöjd med min vecka som har gått. Har haft mycket att göra, men det mesta har jag arbetat undan och fått klart. Nu börjar snart en ny vecka, och vi får se vad den kommer att innehålla...![]()
Jag hade DÖTT! Men för den som är frusen låter det ju utmärkt. Känns som om de borde andas rätt fint också.Usch så varmt!![]()
Jag hade nog inte varit så brydd heller, men det är ju rätt respektlöst. Jag fyllde upp de publika toaletterna tillsammans med en yngre tjej innan jag gick hem idag, och medan vi gjorde herrarnas kom en snubbe in (en medarbetare dessutom!) och istället för att välja ett av de tre båsen där han kunde stänga dörren gick han direkt till pissoaren och slängde ut dasen. Visst kunde jag låta bli att titta dit, men det innebar också att jag varken kunde tömma papperskorgarna eller fylla på papper som jag skulle. Jag tänker liksom inte stå där och vänta heller, jag skulle bara göra toaletterna och sedan gå hem.Då var han "olaglig". Var inte så brydd av det egentligen, det var bara sättet han gjorde det på som gjorde det svårt att inte brista ut i gapskratt.
Kolla på Ursäkta Live på TV4 Play
Ja jag med!Jag hade DÖTT! Men för den som är frusen låter det ju utmärkt. Känns som om de borde andas rätt fint också.![]()
Mitt idealscenario:Ja jag med!På tok för varmt för mig, det ska vara kyliga lakan
![]()