Jag svettas av tanken bara!Mitt idealscenario:
Fluffigt täcke
Flanellakan
Eldyna
Whippish![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag svettas av tanken bara!Mitt idealscenario:
Fluffigt täcke
Flanellakan
Eldyna
Whippish![]()
Igenkänning på det där med för mycket te på kvällenTrött och frusen och har lagt mig för natten. Kommer behöva gå upp inatt igen, måste sluta dricka så mycket te innan jag ska lägga mig.![]()
Här kör vi på naken med sommartäcke, bomull/satin, öppet fönster... men givetvis våfflor och kissekatter.Mitt idealscenario:
Fluffigt täcke
Flanellakan
Eldyna
Whippish![]()
Borde kanske sagt att mitt idealscenario innefattar rejäla minusgrader och ett minst lika fluffigt snötäcke utomhusHär kör vi på naken med sommartäcke, bomull/satin, öppet fönster... men givetvis våfflor och kissekatter.![]()
När jag då inte behöver gå upp mitt i natten för att jag bälgat i mig en liter te före sänggående.Ett eller två duntäcken.
Under 10 grader i sovrummet.
Katter under täcket/täckena.
Becksvart.
Tyst.
= Sover som en stock.![]()
Det suger att inte få tidningen!Nu är det 5e gången på typ 1,5 vecka vi inte får någon UNT
Har ringt och anmält det varje gång. De säger att de hat problem med nyckeln...
De hat fått portkoden flera gånger
Nej, det VAR faktiskt jätteskönt och precis lagom....Usch så varmt!![]()
Fluffigt täcke
'Gosig kudde
Öppet fönster året runt
Inga djur (för dom fryser fast på vintern)
Mörkläggningsgardiner![]()
Plus @Enya och några till. Ni bör ju VERKLIGEN inte ha några problem med att spara el på uppvärmningen i vinter....Ett eller två duntäcken.
Under 10 grader i sovrummet.
Katter under täcket/täckena.
Becksvart.
Tyst.
= Sover som en stock.![]()
Plus @Enya och några till. Ni bör ju VERKLIGEN inte ha några problem med att spara el på uppvärmningen i vinter....![]()
Det låter som om ni skulle må bäst i en ouppvärmd igloo....
![]()
Jo, fast med öppet fönster i sovrummet mitt i vintern lär man ju släppa ut en del värme ifrån hela huset, tänker jag....Det är ju skillnad på temperatur att sova i och att vara vaken i![]()
Jo, fast med öppet fönster i sovrummet mitt i vintern lär man ju släppa ut en del värme ifrån hela huset, tänker jag....![]()