Vad gör vi? Del CLXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vanliga chokladbollar med havregryn, kakao, smör, osv? De behöver väl inte stelna innan man äter :confused:?
Joo, det är jättemycket rumstempererat smör i. Jag tycker inte om ”degiga” chokladbollar. Mycket godare att behöva tugga lite än bara mosa dem med tungan i gommen, så att säga :angel:
(Jag har mångårig erfarenhet av detta. Något av en expert, om jag får säga det själv.)

Tillägg: De ska alltså stelna i kylen!

Joo, det är jättemycket rumstempererat smör i. Jag tycker inte om ”degiga” chokladbollar. Mycket godare att behöva tugga lite än bara mosa dem med tungan i gommen, så att säga :angel:
(Jag har mångårig erfarenhet av detta. Något av en expert, om jag får säga det själv.)

Tillägg: De ska alltså stelna i kylen!
Åh, jag som ÄLSKAR dem rumstempererade och gosigt mjuka....(man jag äter dem med glädje ur kylen också).... :D

Bifogade filer

• image.webp
    image.webp
    160,5 KB · Visningar: 38
Är så hysteriskt trött att jag nästan funderar på att gå och lägga mig redan nu.. Jobbade 9 timmar utan paus idag, sov dåligt i natt och har haft molande ångest mest hela dagen. Men har fått mycket gjort både på jobbet och när jag kommit hem, så det är väl alltid något.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick". 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 866
Senast: Mia_R
·
Tjatter Ok kära bukefolket låt mig delge er ett dilemma som jag just nu befinner mig i. Kände redan i helgen att jag började bli risig. Sonen... 2
Svar
27
· Visningar
2 331
Senast: lilstar
·
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 780
Tjatter Bänkat mig framför stavhoppsgalan och vill nu ställa en fråga jag funderat på länge. Varje gång jag hör Lavillenies namn tänker jag att...
Svar
7
· Visningar
275

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Att lära sig hoppa
  • Chat GPT
  • Skadade hästar och konvalescenter
Tillbaka