Det är jag, dock sa jag inget till minusgraderna om just SkåneVem har beställt alla dessa minusgrader?! Själv är jag kränkt över att det alls är minusgrader i Skåne - och förväntas vara så i flera dygn!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är jag, dock sa jag inget till minusgraderna om just SkåneVem har beställt alla dessa minusgrader?! Själv är jag kränkt över att det alls är minusgrader i Skåne - och förväntas vara så i flera dygn!![]()
bor du i nordvästra skåne har jag en du kan ha som din egen typ...Varit en bra dag, rullat på som vanligt. Använt min nya, superfina mössaSlöar bara nu, ska sova om nån halvtimme. Har börjat längta efter att hålla på med hästar igen så spanar på Hästnet fast jag inte har möjlighet ha en egen närmsta åren
![]()
Tack för erbjudandetbor du i nordvästra skåne har jag en du kan ha som din egen typ...
Hur mycket väst?bor du i nordvästra skåne har jag en du kan ha som din egen typ...
Typ ÄngelholmHur mycket väst?
Helt klart ätbartSotter med stor kopp glögg.
Gör risgrynsgröt på speed. Hungrig och lite för få timmar så det blev hög värme på crocpoten. Har gjort i ugn innan så det borde funka tycker jag. Märks om ett tag.
Det blir torr och fin kyla när isen fått lägga sig och det inte är något öppet vatten.Det är jag, dock sa jag inget till minusgraderna om just SkåneHär i västernorrland på kustsidan så är det betydligt behagligare med -16 än -6
var så rå luft vid -6 så var rent ruggigt, nu är det skönt.
Bor inte du i norr och får typ räkna med det (jag är jättenöjd med våra 10 minus här nere just nuMen för h-vete... -16 när jag kom hem från stanNågot sådant har jag INTE godkänt!
![]()
Jo är just det. Vädret är helt normalt men elpriserna är sjukaUsch, då. Här ska det nog bli ca -10 grader i natt. Illa nog...Speciellt med rådande elpriser.