Finns så mycket så säkert nåntingJag har ju precis ätit pizza så hungrig är det sista jag ärDock har du rätt i att inspirationen kommer igång. Kanske orkar jag baka något imorgon, efter stallet och sömnen?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns så mycket så säkert nåntingJag har ju precis ätit pizza så hungrig är det sista jag ärDock har du rätt i att inspirationen kommer igång. Kanske orkar jag baka något imorgon, efter stallet och sömnen?
![]()
Vad är Kurts gryta för nånting?Mandelmusslor
Ny omgång köttbullar
Hasselbackspotatis i ugnen
Kurts gryta på spisen
Städat efter mig
Snart mat![]()
Det är en fläskfilegryta som uppfanns av dåvarande ägare till X-baren i Skövde, den har aldrig fått något annat namn.Vad är Kurts gryta för nånting?![]()
Glömde dijon senapDet är en fläskfilegryta som uppfanns av dåvarande ägare till X-baren i Skövde, den har aldrig fått något annat namn.
Innehåll, fläskfile,färska championer, vitt vin ,grädda ,lök o en kryddblandning
LARMET människa!! LARMET!!!Jag får spunk. Var så trött när jag kom hem att jag trillade i säng och somnade. Vaknade av känningar och när jag kollade stod det LO eg det var för lågt för att ens mäta. Så nu sitter jag här och äter av julgodiset och mår piss.![]()
Onödigt vetande..Första semesterdagen, äntligen kom lite julgardiner upp, jag har rullat drygt 150 köttbullar och stekt dem, bakat hasselnötskakor och nästan klar med chokladbiskvi i långpanna. Det ska bara på smält choklad i morgon. Vi har även hunnit handlar lite julklappar, mat och några roliga ölflaskor. Eftersom det bara är maken och jag som ens tycker om öl så köpte vi några olika som vi kan prova under julhelgen.
Vi har även hunnit salta laxen och öringen som ska i röken i morgon och hämtat lite julmat på en liten butik 20 min bort som gör mycket hemgjord mat. Jansson, gravad lax, Farmor Brittas inlagda sill och deras egen skagenröra. Sonen övningskörde på hemvägen.![]()
Onödigt vetande..
Jag känner Farmor Britta. Sen långt innan hon blev farmor.![]()