Haha - du skulle SE mina............ De var både gröna och svartaBannor till @bettysmatte!!!
Själv BORDE jag vårda utemöblerna bättre. De SKRIKER efter omvårdnad
Står dock skyddade från väder och vind!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha - du skulle SE mina............ De var både gröna och svartaBannor till @bettysmatte!!!
Själv BORDE jag vårda utemöblerna bättre. De SKRIKER efter omvårdnad
Står dock skyddade från väder och vind!
Tips bara: köp INTE Biltemas sprayfärgHaha - du skulle SE mina............ De var både gröna och svarta! Men nu är de lite mindre missfärgade, och jag tänker att jag kanske skulle ta och köpa lite sprejfärg i mörkblått eller mörkgrönt och piffa till dem lite
!
För att? Jag brukar köpa på Jem & Fix - är den bättre? Brukar inte ha några problem med den i alla fall......Tips bara: köp INTE Biltemas sprayfärg![]()
För att det blir lite hejkon bejkon över det helaFör att? Jag brukar köpa på Jem & Fix - är den bättre? Brukar inte ha några problem med den i alla fall......
Har du trä eller plast-möbler?Haha - du skulle SE mina............ De var både gröna och svarta! Men nu är de lite mindre missfärgade, och jag tänker att jag kanske skulle ta och köpa lite sprejfärg i mörkblått eller mörkgrönt och piffa till dem lite
!
Har quarantine fest i kväll och ingen är bjuden! det är bara jag och gott vin och film.!
Mina är plastmöblerHar du trä eller plast-möbler?
Min undran är om man kan spraymåla plastmöbler? Har ett gäng sorgsna varelser som vi använder om vi är många, inget fel på dom förutom utseendet![]()
Fick du någon pizza?Väntar på att tvättiden ska starta