Vad gör vi? Del CVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bannor till @bettysmatte :mad:!!!

Själv BORDE jag vårda utemöblerna bättre. De SKRIKER efter omvårdnad :arghh:
Står dock skyddade från väder och vind!
Haha - du skulle SE mina............ De var både gröna och svarta :o:rofl: ! Men nu är de lite mindre missfärgade, och jag tänker att jag kanske skulle ta och köpa lite sprejfärg i mörkblått eller mörkgrönt och piffa till dem lite :) !

Få saker lockar numera.
jag är hemma och skapligt isolerad. Känner ingen oövervinnerlig lust att fixa i trädgården, en skaplig motvilja mot att städa och eldar bara för att jag absolut måste.

Krattade lite på förmiddagen vilket bara resulterade i en blåsa i tumvecket.
Blä. Kan ingen söva mig tills detta är över?

Haha - du skulle SE mina............ De var både gröna och svarta :o:rofl: ! Men nu är de lite mindre missfärgade, och jag tänker att jag kanske skulle ta och köpa lite sprejfärg i mörkblått eller mörkgrönt och piffa till dem lite :) !
Har du trä eller plast-möbler?
Min undran är om man kan spraymåla plastmöbler? Har ett gäng sorgsna varelser som vi använder om vi är många, inget fel på dom förutom utseendet :o

20200328144612_IMG_0089.webp

Hämtade ut ett paket med en liten häst från Unic att. :love: oklart var den ska bo, som vanligt när jag köper något. Har aldrig någon plan 🤷

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Idag drog hunden iväg igen. Jag hade besök av personer som han är väldigt förtjust i men det hjälpte inte. Enfaldigt nog trodde jag han... 2 3
Svar
54
· Visningar
2 980
Kropp & Själ I måndags och idag, efter en varmare dag med skinande sol (gårdagen var kyligare), så har jag reagerat på något på den lilla korta(!)...
Svar
7
· Visningar
421
Senast: Hellhound
·
Övr. Barn Det sägs ju vara ganska vanligt men vi känner oss verkligen helt ensamma. Vår gosse fyller 6 i sommar och kissar fortfarande mycket på... 2
Svar
27
· Visningar
2 064
Senast: Amha
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 368

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka