Vad gör vi? Del CXCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dags att sova. Bra jag har en stor säng för plötsligt ska barn och djur sova här 🤷‍♀️ Fast just nu ligger katten på en stol bredvid, han passerade nyss min mage. Och jag trodde han skulle mysa lite - icke så!

Innan dess ”hjälpte” han till genom att jaga det sovande barnets fötter och vara allmänt galen 😅

Jag behöver inte ställa något larm imorgon och det är bara jag och djuren i lägenheten. Det känns så vansinnigt skönt. Om jag känner för att gå till gymmet gör jag det, annars ska jag verkligen bara ta hand om alla djur imorgon. Inget jobb, inga måsten, ingenting.

Borde flytta till Sydkorea då jag läste i annan tråd att det är lite barnafödande där. Jag orkar inte med barn. O så föräldrar som tror att alla gillar deras skrika barn, att de är guds gåva till hela samhället... Sånt tänker jag på medan jag diarieför tillstånd för ordningsvakter.

Flera dagar utan fungerande betalkort på semester med barn är inget att rekommendera. Så jag får helt enkelt börja ha kontanter hemma för även om äldsta sonen handlat åt mig så är jag inte så självständig som jag vill :grin:

Svettigt att gå uppför backen (drog upp den tomma soptunnan) hos sambons systers familj 😅. Lite kyligare idag så fick fasen ont i halsen av ansträngningen och flåsigt 🤣. Stukade foten har ju inte gjort att jag kunnat hålla igång som vanligt lixom 🙃

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 65 66 67
Svar
1 322
· Visningar
48 019
  • Låst
Tjatter Vi är i fältkontoret och kisse har tom egen säng. Låång kisse! 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
62 843
  • Låst
Tjatter Hårt arbetande kisse är sur efter att ha blivit väckt pga fotografering... 99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
67 450
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 552

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Trött på bete
  • Atletix
Tillbaka