Jag har sett alla säsonger,mera korkade människor får man leta efter,men hyfsat underhållningsvärde.Jag upptäckte det här om dagen via Buke. Det är första säsongen. Helt galet!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har sett alla säsonger,mera korkade människor får man leta efter,men hyfsat underhållningsvärde.Jag upptäckte det här om dagen via Buke. Det är första säsongen. Helt galet!![]()
IrrrrrkUäck!
Plockade en fästing som precis bitit sig fast på tutten.
Nu kliar och kryper det överallt på kroppen![]()
Jag sitte i trädgården och suger på en IPA efter att ha ätit dumplings med chili oh koriandersås, ris och broccoli. Egentligen hade jag velat ha veteöl, men varken Bolaget eller Ica hade någon alkoholfri.
Imorgon ska vi åka till Saltsjö-Boo och titta på en ny kajak till min sambo. Jag har en känsla av att jag också kommer att vilja provsitta i en. Den vi har är egentligen på tok för stor för mig.
Vad är det - mer exakt?Oooookej detta var ju inte direkt äckligt....
(Detta är en liten test inför morgondagens stor-fika)
Visa bifogad fil 53617
vad jag får det till med eller snarare (1/12) som är 0,08333333....Hilfe någon som kan räkna?
300l vatten på 1 timme blir hur mycket vatten per sekund?
Alltså det blir väl 300l/60m = 5l per minut sedan 5/60 = 0,08l/s eller tänker jag helt fel?