Slutar 13 på avdelningen, sedan hem och rasta hundar och äta lunch. APT 13.30 och kommer skrika rakt ut ifall de fortsätter gagga om samma saker som de tidigare mötena. Vill inte höra ETT JÄVLA ORD OM WHITEBOARDTAVLAN.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Slutar 13 på avdelningen, sedan hem och rasta hundar och äta lunch. APT 13.30 och kommer skrika rakt ut ifall de fortsätter gagga om samma saker som de tidigare mötena. Vill inte höra ETT JÄVLA ORD OM WHITEBOARDTAVLAN.
Städat 2 av de 7 sektioner jag brukar dela in mitt sovrum i. Tog en timme så nu tänkte jag sitta ner en liten stund innan jag fortsätter. Funderar på om det är tillåtet att gå ut och springa när man är sjukanmäld![]()
OMG - skulle det hända här så skulle jag definitivt skylla på vinet...Jag köpte ett löpband idag, det kändes spontant![]()
![]()
![]()
Pepp peppShit shit mötet med chefen verifierat klockan 07:30 imorgon och nu börjar jag ångar mig... vill jag verkligen nysta i detta eller ska jag bara bita ihop?
Pratade lite snabbt med andra kollegan och nämnde i förbifart att jag ska träffa chefen och jag vill inte snacka skit på något sätt men tog upp några exempel på hur jag upplever det och kollegan (som jag har mycket stort förtroende för) hade aldrig förstått att det var så illa sen har han egna åsikter om kollegan jag ska ha möte om. Vi diskuterade lite allmänt och nu blir jag ruggigt osäker på om det verkligen är något att ta upp.
Varför ska man ifrågasätta sig själv så mycket? Berättade för sambon igår om detta och han sa att det var äntligen på tiden. Ska sätta mig ner och skriva ner stödord/formulering för att få fram det jag vill ha fram.
Städat 2 av de 7 sektioner jag brukar dela in mitt sovrum i. Tog en timme så nu tänkte jag sitta ner en liten stund innan jag fortsätter. Funderar på om det är tillåtet att gå ut och springa när man är sjukanmäld![]()