Mmmm, jag med när jag hade häst... och nu står jag här med 794 miljoner hästsaker![]()
Jag har 4 hästar......... som alltid behöver något nytt så jag kan komma till dig och ögonshoppa sen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mmmm, jag med när jag hade häst... och nu står jag här med 794 miljoner hästsaker![]()
Hahaha, kom till mig och jag ska fylla din bil...Jag har 4 hästar......... som alltid behöver något nytt så jag kan komma till dig och ögonshoppa sen![]()
Hahaha, kom till mig och jag ska fylla din bil...
Det gjorde jag när bror och han fru var hit, hon har häst - tills kära bror hindrade oss från att packa in mer saker, alternativet var att lämna kvar vovven hos oss![]()
KomsikomsiTar lastbilen inklusive chaufför från jobbet![]()
![]()
Konstigt sammanträffande förmodligen. Jag har testat promenad, massage, stretch, vätska och magnesium. Samarin har jag aldrig hört kanske hjälper. Ska testa det med tror jag.Hm, jag har PMS som f-n och vadkramp... undrar om det hänger ihop (vilket känns mysko). Vätska, magnesium och Samarin hjälpte inte.
Ja, lite så. "En olycka kommer sällan ensam" och allt det där...Ibland kommer eländet i en hög...![]()
![]()
![]()
![]()
Komsikomsi![]()
Strax dags att laga mat, men åh vad jag vill intevill bara äta pizza varje dag, men dumma plånboken säger att jag inte får
![]()