Vad gör vi? Del CXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har tydligen blivit inbjuden på någon form av happening med körning och glögg 🙈 Kan noll om körning men jag antar att det är så det går när man groomar lite här och var. Fått 5 inbjudningar från olika kuskar haha. Anton med ponnyexpressen kommer tydligen.
Det kanske kan bli någon form av sweden international horse show light, iom att det är inställt :)

Kom från mataffären för ett tag sen. Har hämtat paket, pantat flaskor och handlat. :up:
Tänkte att söndag morgon är det väl inte så mycket folk och det var det inte, tror jag såg en som var på väg ut och en tant som var där inne.
Nu har jag lite mat … och annat :angel:
Ser Bonde söker fru - kärlek åt alla. Är det nån spinoff till vanliga bsf? :confused:

Jag har tydligen blivit inbjuden på någon form av happening med körning och glögg 🙈 Kan noll om körning men jag antar att det är så det går när man groomar lite här och var. Fått 5 inbjudningar från olika kuskar haha. Anton med ponnyexpressen kommer tydligen.
Det kanske kan bli någon form av sweden international horse show light, iom att det är inställt :)
Kul! Blir avundsjuk!

Väntar på att potatisen ska koka klart så jag kan äta innan jag ska ut och röja järnskrot .Så jag får undan en del och slipper ha fulla gården efter storstädningen av alla mina uthus .Skönt att röja snö utan att få någon Skeppshults stekpanna eller kastrull i bladet eller något annat järnskrot :p

Tog en promenad några byar bort. Mötte en äldre kvinna mitt uppe i skogen och det visade sig att hon bott på gården som är mitt barndomshem! Hittade dessutom en grillkoja som var jättefint iordninggjord vid en vändplan. Jag har inte ridit där på säkert 15-20 år så jag har inte sett den förr. Den är ganska ny.
Filmade och skickade till avkomman ifall det kompisgänget vill göra en grillutflykt.

Sedär. Det blev lite social samvaro idag också.

Senast ändrad:
Grattis på din dag @LadyCovergirl!

318404_10150345283742965_640667964_8378678_1650412934_n.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 211
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
70 627
Senast: tanten
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 525
Senast: Takire
·
Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
249
Senast: SaraXX
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka