Vad gör vi? Del CXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska hänga tvätt. Skulle behöva diska, men det kan väl vänta ett tag till. Blir att slå in lite julklappar först. Var iväg och hämtade ett paket tidigare idag och sen har två andra ramlat ned i brevlådan. Väntar in ytterligare ett som är på ingång.

...Och där fick jag mail om att den sista julklappen ligger på Ica. Synd det inte kom tidigare när jag ändå var ute och åkte innan lunch.

Vi tog lite te och macka sambo och jag. Jag skulle sno lite torky-papper av honom eftersom jag kladdat ned handen. Rycker tag i torkyn och drar den till mig. Den bestod tydligen av 2 bitar. Varav den lååånga biten singlar ned i sambons tekopp. Som är fylld med hans dyra och älskade favoritte som hans son tar med sig mindre mängder av från Japan. När torky fiskats upp fiskades även smaken upp. :laugh:
Det smakade verkligen absolut ingenting! Annars brukar det enligt mig smaka fruktansvärt äckligt av bränt ris typ.😂

Funny-Good-Morning-Meme-35.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Vi är i fältkontoret och kisse har tom egen säng. Låång kisse! 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 027
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 94 95 96
Svar
1 907
· Visningar
66 380
Senast: MJLee
·
  • Låst
Tjatter Hårt arbetande kisse är sur efter att ha blivit väckt pga fotografering... 99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
67 590
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 692

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka