Prövat de flesta men ingen är riktigt godJa, då gör det ju inte så mycket även om jag ska testa nån gång ändå. Kemiskt är ju aldrig gottLite konstigt egentligen för kaffe, brownie och kokos borde va en enkel smak att få till
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Prövat de flesta men ingen är riktigt godJa, då gör det ju inte så mycket även om jag ska testa nån gång ändå. Kemiskt är ju aldrig gottLite konstigt egentligen för kaffe, brownie och kokos borde va en enkel smak att få till
![]()
Oj ja jäklar det var inte dåligt haha! Men det om det är glitter på omslaget = bra investering ändåUsch då! Fyfan vad tråkiga pengar att lägga på sånt
Eh, bara böcker om smycken och beading
Den här har jag mest ångest för, rätt mycket pengar för två böcker men.....
Visa bifogad fil 69565
Trodde den sortens människor var utrotade vid detta laget.
För sisådär 20 ¨år sedan fick jag kommentarer när jag körde stor SUV med 2-tons transporten. Men hade någonstans hoppats att sånt hade dött ut.![]()
Så här ser kompisens ekipage ut. Hon är ganska liten och nätt själv (dock lastbilschaufför till yrket men det vet man ju inte när man ser detta ekipage)
Våra 6 kubikmeter ligger under presenning som maken påpassligt lägger på - tar av - lägger på - tar av....allt eftersom vädret skiftar.....![]()
Usch då! Fyfan vad tråkiga pengar att lägga på sånt
Eh, bara böcker om smycken och beading
Den här har jag mest ångest för, rätt mycket pengar för två böcker men.....
Visa bifogad fil 69565
Ja, verkligen....Det blir lite "Wax on, wax off" över det hela
Ovanstående är garanterat obegripligt för de som inte upplevt 80-talet och en viss film![]()
Är väldigt sugen på att baka en rabarberpaj![]()
Helt okej! Lite söt men får godkäntRapport önskas på smakupplevelsen!![]()
Vänta bara, har köpt ännu fler rena inspirationsböckerOj ja jäklar det var inte dåligt haha! Men det om det är glitter på omslaget = bra investering ändåKan inte vänta på att se vad du kommer pyssla ihop!
![]()
Helt enigJag kör på att man lever bara en gång (inom rimliga gränser då). Mina saker jag köpt på sistone (skåp och lampa a la jugend) var för dyra... men jag blir lycklig av att ha dem i mitt hem (och jag tror huset gillar dem också).
Helt enigvad tusan, det är bara pengar, det kommer alltid nya
Jag tänker att eftersom jag varken röker, snusar eller dricker alkohol så är det okej att ha ett mindre shoppingberoende![]()
Men ja! Det hade varit skitkul juVänta bara, har köpt ännu fler rena inspirationsböcker
Åh tack!Jag kan inte heller vänta, längtar varje dag på att mitt arbetsrum ska bli färdigt så att jag kan börja sy på allvar igen
du kommer väl förbi nästa gång du är i Göteborg?
Du har säkert mer sofistikerade smaklökarPrövat de flesta men ingen är riktigt godAntingen är jag väldigt känslig eller så är de inte bara goda
![]()