Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Huset? Polisen?Börjat skriva inlämning nr 3.
Pratat med polisen om huset (och försökt minnas barnets personnummer i huvudet) och kollat av att barnets pappa kan ta hand om barnet tills imorgon. Nu liten paus innan jag fortsätter läsa akademisk filosofisk text på engelska. Emellanåt är jag lite sugen på att hoppa av (extrakursen, inte programmet) men jag ska inte. Nu dök det tex upp en filosofi med en teori vi diskuterat på mitt program, mkt behändigt.
Det måste prövas! Att jag aldrig hört om detta smarta sätt tidigare...
Huset? Polisen?
AhaJa det andra huset som jag inte bor i utan hur ut (uppe i Norrland) brann upp/ner i fredags och sånt behöver ju utredas. Det finns iaf ingen misstanke om brott. Och ingen var hemma.
Ja, den här blåsten?! Kan det inte bara lugna sig snart!Det är kallt och blåsigt här, jag som vanligtvis inte är frusen har fluffiga strumpor (och jag går nästan aldrig med strumpor hemma!) och fluffig långärmad tröja, och då passerar grannen utanför i kortärmat?!![]()
Vårvindar friska...Ja, den här blåsten?! Kan det inte bara lugna sig snart!
Jo, för all del. Men hästen blir så busigVårvindar friska...![]()
Kaffebryggaren drar nog mindre elFunderar på en sån här kaffebryggare. någon som provat? Tänker att jag ska försöka elektronik-banta lite.
Men vad är egentligen ”bäst”? Att ha en kaffebryggare som går på el eller koka upp vatten på spisen för denna?
Visa bifogad fil 66589
Ja... det känns nog rimligt.Kaffebryggaren drar nog mindre el