Vad gör vi del CXXVI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Sryoqwe
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 003
  • Visningar Visningar 77 284
Status
Stängd för vidare inlägg.
Borstade katten nyss (med efterföljande dammsugning ...). Visst är det härligt med vår, men seriöst :wtf:

2B730153-0925-4838-A532-41C7CC854B21.webp

Börjat skriva inlämning nr 3.

Pratat med polisen om huset (och försökt minnas barnets personnummer i huvudet) och kollat av att barnets pappa kan ta hand om barnet tills imorgon. Nu liten paus innan jag fortsätter läsa akademisk filosofisk text på engelska. Emellanåt är jag lite sugen på att hoppa av (extrakursen, inte programmet) men jag ska inte. Nu dök det tex upp en filosofi med en teori vi diskuterat på mitt program, mkt behändigt.

Börjat skriva inlämning nr 3.

Pratat med polisen om huset (och försökt minnas barnets personnummer i huvudet) och kollat av att barnets pappa kan ta hand om barnet tills imorgon. Nu liten paus innan jag fortsätter läsa akademisk filosofisk text på engelska. Emellanåt är jag lite sugen på att hoppa av (extrakursen, inte programmet) men jag ska inte. Nu dök det tex upp en filosofi med en teori vi diskuterat på mitt program, mkt behändigt.
Huset? Polisen?

Något inspirerad av tråden om hästböcker här började jag läsa en bok tidigare idag. Nu ska vi alldeles strax till stallet så jag får börja på nästa bok efter stallet. Förundras lite över likheterna i hästen böckerna handlar om och min ena häst, har inte tänkt på det innan... tur att min häst är född som tamhäst dock och att hon sansat sig något :angel:

Funderar på en sån här kaffebryggare. någon som provat? Tänker att jag ska försöka elektronik-banta lite.

Men vad är egentligen ”bäst”? Att ha en kaffebryggare som går på el eller koka upp vatten på spisen för denna? 🤔
99B71D62-98F3-4FD4-A88C-A80B9754AFFA.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 172
Samhälle Jag fick en fråga från en kompis ifall hon kunde få mitt personnummer då hon hade gjort en säkerhetsprövning för ett jobb och de hade... 3 4 5
Svar
85
· Visningar
6 737
Senast: Kaktus
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 89 90 91
Svar
1 806
· Visningar
63 801
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 742

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok